28 juli 2012


Uitzending De Spelen (vr 27-07-2012)

Rick Nieman, Joop Alberda en Dennis van der Geest afgewisseld met Peter Heerschop zijn tijdens de Olympische Spelen iedere dag anderhalf uur lang te zien in De Spelen op RTL4. Uitzending gemist of een aflevering nog eens terugkijken?

Bekijk of download hier (RTL XL) of hier (directe .mp4-link) de complete uitzending van vrijdag 27 juli 2012. Met: Rick Nieman, Joop Alberda, Dennis van der Geest, Johan Derksen, Maarten van der Weijden en Danny Vera.

Klik hier voor een overzicht van alle video's bij deze uitzending of bekijk hier alle uitzendingen van, fragmenten uit en het laatste nieuws over De Spelen.


12 opmerkingen:

Anoniem zei

Leuke uitzending.

CrazyDJ07 zei

De 1e aflevering vond ik helemaal top, ik zou zelfs bijna willen zeggen dat ik de presentatie fijner vond op deze manier en ik vond het hele programma zeer boeiend en leuk...
De 2e aflevering moet ik nog bekijken, ik gaf de voorkeur aan de opening (alleen al rowan atkinson maakt het een goede opening :P), zeer benieuwd of het weer zo goed is!

Anoniem zei

Hebben mensen serieus hier naar gekeken i.p.v de opening? Heb genoten van de opening, alleen het commentaar van de NOS was dramatisch. Ben heel snel overschakelt naar de BBC. Heb tijdens het EK ook gemerkt dat hun geluid en beeld mooier is dan dat van de NOS. Heb het gevoel dat de NOS het toch niet echt in HD uitzend en dat ze de volume knop heel laag hebben gezet. De sfeer komt beter over bij de BBC en de commentatoren hebben altijd wel wat nuttigs te melden.

Anoniem zei

Die van der Geest is zo een geweldige sukkel. Het scheelt niet veel of hij overtreft Mart en dat is echt ongelooflijk.
Het geluid mag trouwens ook wel beter in die toko. De lokatie is meer geschikt voor darts.

Anoniem zei

Prima uitzending, Rick Nieman doet het goed, houd ook tempo in het programma net als Genee. Johan Derksen aan tafel is altijd top.

Anoniem zei

Ik vind Dennis van der Geest best vermakelijk, neemt in ieder geval geen blad voor de mond. En Joop Alberda valt me alleszins mee, heeft toch ook een best uitgesproken mening. Nog niet eens een slecht programma. Ik vind het ongelofelijk dat mensen naar zo'n opening kunnen kijken. Ik vind het saai en helemaal niets.

Rob Amsterdam Heeft Een Uitkering zei

Vind dit programma best ok, Maar kijk liever na mart. Ondanks dat mart het hele VI "concept" gestolen heeft.

Anoniem zei

Nieman is een vakman.
Daarentegen is Derksen een karikatuur van zichzelf aan het worden.

Petey zei

zou die schone dame in het zwart rechts achter Rick zich even willen melden??

Jessica zei

Hoi Petey, bel me maar 0624589854

xxx Jessica

Petey85 zei

lol

Robby uit Libanon zei

Johan is altijd goed! Geweldig die comments hier, heerlijk om te lezen altijd. tnx! :)

Een reactie posten

Plaats nu je reactie! Je kunt gebruikmaken van de volgende HTML-tags:
- <b>vet</b> = vet
- <i>cursief</i> = cursief
- <a href="http://SigaarSnor.blogspot.com/">link</a> = link