07 mei 2012


Gijpvogel vanaf 29 mei verkrijgbaar bij de Kruidvat

De echte fans wisten al dat-ie er zou komen (zie dit bericht uit december 2011), maar nu is ook bekend wanneer. De Gijpvogel - een creatie van striptekenaar Toon van Driel (bekend van FC Knudde en De Stamgasten) - wordt vanaf 29 mei bij aankoop van diverse actieproducten gratis weggegeven bij de Kruidvat.

De Gijpvogels (zie foto) zijn voorzien van een geluidschip. Bij een lichte aanraking op de buik zal de Gijpvogel beginnen te schaterlachen zoals René van der Gijp. Geestelijk vader Toon van Driel over de verre achterneef van Van der Gijp: "Ze hebben allebei de lach aan hun kont en het zijn beiden mooie vogels".

Naast dat de Gijpvogel via de Kruidvat zijn weg naar vele Nederlandse huiskamers zal vinden, is het ook de bedoeling dat hij de hitlijsten zal gaan bestormen met het nummer 'Gijp die Cup!'. De belevenissen zijn te volgen via de website gijpvogel.nl.

Update 28 mei
Morgen is het zover, dan is de Gijpvogel verkrijgbaar bij Kruidvat. De actievoorwaarden zijn als volgt: je moet twee actieproducten kopen van de merken Air Wick, Vanish, Scholl, Clearasil, Harpic, Cillit Bang, Durex Play, Veet, Finish, Calgon, Glassex, Steradent of Dettol. De Gijpvogel krijg je er vervolgens 'gratis' bij. Zie voor meer informatie deze website of hier (pdf) de actievoorwaarden. De actie loopt tot en met zondag 10 juni.


De Gijpvogel (© foto: sport-promotion.nl)


32 opmerkingen:

Anoniem zei

Wat een smakeloos gedoe.

Anoniem zei

hahahahhahaah Gijpvogel hahahahahahahah

Anoniem zei

Dit gaat helemaal nergens over.

Anoniem zei

Hahaha leuk!

Anoniem zei

dit ding word een hype, lachen die gijpvogel, ga er zeker een aantal scoren!
al moet je wel van de humor houden en weten wie mister gijp zelf is .....vi op rtl7! altijd gezellig

Anoniem zei

Wat een onzin allemaal.

Anoniem zei

Ja hoor, weer een leuke actie voor het EK, ga er zeker een scoren voor mijn man, een echte Gijp-fan.

Anoniem zei

Gewoon humor is dit hahahaha
Maar er zijn altijd azijnpissers die dit weer niks vinden.

Anoniem zei

Is het een vliegtuig......... is het een vogel.....jazeker een knettergekke gijpvogel.
Ga zeker een paar scoren met die leipe lach van Rene!!

Anoniem zei

Geweldig! Hahaha. Onzin van de bovenste plank. Maar dat is juist leuk! Wij gaan hem zeker scoren.

Anoniem zei

als je dit niet leuk vind be je een mongol

Corrie zei

Mijn man kijkt altijd naar VI, ik vind het niets tot dat René gaat lachen. Dan kom ik niet meer bij. Bij het zien van de Gijpvogel was ik verkocht. Hoop dat ik z'n vogel kan bemachtigen.

Anoniem zei

lijkt me echt grappig!

Anoniem zei

Helemaal geweldig.
Kan niet wachten.

Beamer kopen zei

Haha lache man!

Anoniem zei

Wat een lache ding!

Anoniem zei

whahaha, geweldig!

Anoniem zei

ik koop een hele doos

Anoniem zei

En inmiddels ook heeeeele grote Gijpvogels bij Kruidvat ...
Op de FB pagina van Kruidvat

Mike zei

Van der Gijp is verslavend. Ik kan die EK-hit van hem niet uit mijn hoofd krijgen, en nu hebben ze ook nog zijn plushie bij de Kruidvat met de lach van van der Gijp! Helemaal te gek!!!

Anoniem zei

Dit is gewoon geweldig hoor!!
Gijp is de grootste koning van NL!!

Anoniem zei

Hahaha je hoeft niet per se twee actie producten te kopen

je kunt het ook gewoon los kopen voor 0,99 euro :D

Anoniem zei

O laat maar kan dus niet :S

Er stond op de bon dat er 0,99 afging, maar het kan dus niet los

helaas

Anoniem zei

Die gijpvogels is voor mongolen.
En dit keer correct gespeld itt @13-05-12 12:10

Anoniem zei

Die vogel is geniaal!! :P

Anoniem zei

bij mij op de bon ging er 3,99 af voor de gijpvogel en geen 0,99!

Anoniem zei

Ik doop die vogel om tot pijpvogel. Past beter beter bij de nichtenhumor van Reneetje.

Hans zei

Al die zeikers die dit onzin vinden:
JULLIE HEBBEN GEEN HUMOR!

Anoniem zei

Nou in ieder geval niet de "humor" van Gordon en co.

Anoniem zei

Ik heb hem, lollig ding!

Anoniem zei

Die gijpvogel is echt voor zwakzinnigen.

Hypotheek Amsterdam zei

Ieder z'n meug. Respect.

Een reactie posten

Plaats nu je reactie! Je kunt gebruikmaken van de volgende HTML-tags:
- <b>vet</b> = vet
- <i>cursief</i> = cursief
- <a href="http://SigaarSnor.blogspot.com/">link</a> = link