07 februari 2012


Uitzending Voetbal International van 06-02-2012 trekt 787.000 kijkers

De uitzending van Voetbal International van maandag 6 februari 2012 (hier terug te zien) heeft 787.000 kijkers getrokken (marktaandeel: 10,9 procent). Daarmee eindigde het programma op de 18e plaats in de Dag Top 25. Dat blijkt uit cijfers van de Stichting KijkOnderzoek (SKO).

Voetbal International is iedere maandag- en vrijdagavond tussen 20:30 en 22:00 uur te zien op RTL7. De best bekeken uitzending ooit is die van maandag 21 november 2011 met 913.000 kijkers. Gemiddeld trok de maandaguitzending dit seizoen 727.160 kijkers per keer (vrijdaguitzending: 479.600 kijkers).

Klik hier voor een overzicht van eerdere kijkcijfers of bekijk hier alle uitzendingen van, fragmenten uit en het laatste nieuws over Voetbal International.


11 opmerkingen:

Anoniem zei

Mooi aantal voor een vrij saaie uitzending

Anoniem zei

Te hoog voor zo'n slechte uitzending. De mannen aan tafel beginnen zichzelf allemaal een beetje te leuk te vinden. Vooral Johan die in 10 jaar tijd een compleet andere houding en karakter gekregen lijkt te hebben

Renzo

Anoniem zei

Alles wat hans zegt is raar maar toen Nl 11 tal speelde maakte ze zelf ook allemaal opstellingen enzo dus niet zo zeuren J.Derksen.

Anoniem zei

Hans Kraay had gewoon gelijk met zijn opstelling. Derksen wordt langzamerhand zelf een pedante kwast die denkt altijd alles beter te weten. Hans bleef gewoon rustig argumenteren. Geen speld tussen te krijgen. Van der Gijp was zoals altijd te laf om eens tegen Derksen in te gaan. Het enige wat die man kan is om zichzelf lachen.

Anoniem zei

Ik ben een trouwe kijker, maar ik begin me langzaam aan steeds meer te ergeren aan Johan Derksen. Hans Kraay heeft zijn zin nog niet afgemaakt of Johan moet weer populistisch doen. Ik snap niet dat Hans Kraay Junior nog aanschuift!

Anoniem zei

Hans Kraay kan beter zelf een voetbalprogamma beginnen dan trekt hij zeker meer kijkers,Die Derksen begint zichzelf leuk te vinden Wat een flinke vent

Anoniem zei

Ik snap wel waarom Derksen zo ageerde tegen Kraay. Je moet niet aan Frank de Boer komen want dat kom je aan Cruyff. Zo doorzichtig als wat. En dat noemt zich dan een kritische journalist. Derksen is een hielenlikker die prat gaat op zijn eigen "onafhankelijkheid". jammer dat niemand die man eens op zijn nummer durft te zetten. Het wordt echt de hoogste tijd.

Eric, Eindhoven zei

Ik ben "blij" te lezen dat ik niet de enige kritische volger ben van het programma.Het word gewoon minder, het word een trucje...Vanaf de eerste minuut zit Wilfred te zuigen om Hans opgefokt te krijgen.Echt, ik begrijp niet waarom een vakman (Genee kan zonder autocue, praat makkelijk, kent veel feiten) dit pedante, kwallerige gedrag nodig heeft.Ik zie ook wel dat ie veel in z'n mars heeft maar dit lijkt wel een karakter-kronkel.Alsof ie denkt dat ruzie aan tafel leuk is voor de kijker.Nou, dit soort geforceerde provocaties zijn NIET leuk, sterker nog: het is tenenkrommend.En Johan doet er maar wat graag aan mee.

Die Kraaij jr. kan niks meer zeggen en als hij pech heeft word zijn vader er ongenuanceerd bij betrokken.En ga niet zeggen dat hij zelf altijd over Kraaij senior begint want dat is niet zo.Check oude afleveringen maar.

Ik volg Johan sinds Sport aan Tafel, de allereerste keer dat ie op tv was, en ik was toch altijd pro-Johan.Authentiek, mening geven, niet slijmen maar het is wat Renzo schrijft: de man lijkt een ander persoon te zijn geworden.En dat kan natuurlijk maar er zitten kanten aan..
Met Johnney naar de US, naar Spuiten en Slikken, Koffietijd, Carlo en Irene, voor 50.000 euro ervoor zorgen dat kijkers denken "daar heb je 'm weer met die k*treclame".
Ik had het ook gedaan maar ik heb dan niet het salaris van Derksen: hoofdredacteur grootste voetbaltijdschrift NL, minimaal 2 x per week live op tv..Wat zal dat verdienen?? Genoeg? Nee, tuurlijk niet: graaien net als de voetballers.

Johan verandert, ander voorbeeld? Ok, toen "Sport aan Tafel" geen Sport aan Tafel meer mocht heten van John de Mol zei Johan dat hij nooit met die man iets te maken wilde hebben.Nu kruipt hij hem gewoon in z'n kont (pownews: John is een vakman, we zitten helemaal op 1 lijn).

Tuurlijk kun je van mening veranderen maar dat gedweep met de Mol zeg...als de Mol bij VI aanschuift vind ik het totaal geen meerwaarde hebben.Hij zal wat van Ajax weten, that's it.

Nog iets wat onbehoorlijk is: opmerkingen maken over mensen die in het verleden een bijdrage aan het programma hadden; over die direkteur van Graydon zeggen: "die kon alleen maar open deuren intrappen..".
Tuurlijk was het niet goed imo, maar on air zoiets zeggen? Pfff...

Dan de opmerkingen over Studio Voetbal.De sneren richting Arno Vermeulen: in eerste instantie kon ik er nog wel om lachen.Als ik er nu aan denk vind ik het onwaardig om voortdurend met de concurrent/collega's bezig te zijn.

En met 2 maten meten: Waterreus deugt niet want die maakt een (idd) domme opmerking over Ajax opdoeken en is niet objectief ed..Nee, Johan Boskamp is lekker objectief! Ik vind Boskamp erg grappig, niks mis mee, maar ga niet zeggen dat hij iets met Ajax heeft..Hij is Feyenoorder, dat kan, maar lul dan niet over Waterreus's voorkeur.

En dan de stokpaardjes zeg: de vrouw van Martin van Geel deugt niet..Ja, we weten het wel..Wat me belangrijker lijkt is dat van Geel het geweldig doet.Overiges had Johan een opmerking over wat hij van Martin van Geel vond.Geen onderbouwing, geen goede reden, hij wilde slechts kwijt dat hij het een "paardenlul" vind.

Ik vond VI Oranje 1 van de leukste programma's die er op tv geweest zijn, zeker met de WK's/EK's (leuker dan Villa BvD destijds) maar sindsdien is de tafel verworden tot een wedstrijdjë: "kijk mij eens leuk doen".

En Hans -als je dit leest- kap ermee jongen; er valt geen eer te behalen.Volg je vaders advies..Als kijker zie je dat je je niet op je gemak voelt.Hoe pijnlijk is het om jou stiller te zien worden en Genee te zien zuigen "gaat het nog wel Hans?"

Iedereen die op tv komt is ijdel dus de heren zullen deze site ook volgen.Hoop dat ze er iets van opsteken.

Zo, had een kwartiertje vrij: goed besteed dacht ik zo.Ik ben het iig kwijt :)

Anoniem zei

Overigens zijn de kijkcifjers van 6 februari inmiddels bijgesteld naar 803.000 kijkers. Misschien handig om te weten voor het gemiddelde.

SigaarSnor zei

Was dat een foutje en hebben ze het daarom hersteld, of zijn daar later nog "uitgestelde kijkers" aan toegevoegd? In dat geval zijn namelijk waarschijnlijk ook eerdere kijkcijfers aangepast...

Anoniem zei

Kijkcijfers: het best bewaarde geheim van Hilversum e.o. Het is altijd de vraag waarom cijfers later worden bijgesteld. Mooie taak voor SigaarSnor om daar eens een onderzoek naar in te stellen.

Een reactie posten

Plaats nu je reactie! Je kunt gebruikmaken van de volgende HTML-tags:
- <b>vet</b> = vet
- <i>cursief</i> = cursief
- <a href="http://SigaarSnor.blogspot.com/">link</a> = link