17 maart 2014


Willem van Hanegem: ''Wilfred Genee is een leugenachtige sportpresentator''

Willem van Hanegem heeft in zijn wekelijkse column voor het Algemeen Dagblad snoeihard uitgehaald naar Voetbal International presentator Wilfred Genee. Dit omdat Wilfred Genee op de radio zou gezegd hebben dat Willem van Hanegem heeft gehengeld naar een baantje bij Feyenoord.

"Je zou aan deze praat voorbij kunnen gaan, maar het irriteert me. Ik vind het onbeschoft en zijn teksten wemelen van de onwaarheden. Wilfred Genee is er op uit om onwaarheden over tafel te gooien en daar een ander op te laten reageren. Hij leeft van herrie in de tent en hoop dat deze man tot de orde geroepen wordt. Het is kleinzielig wat hij doet" schrijft Willem van Hanegem in zijn column.

Willem van Hanegem had nog meer te zeggen over Wilfred Genee: ''Niemand kan zich tegen die onzin verdedigen, jawel, aan die tafel bij hem, maar je laat je toch niet chanteren om je in zo´n programma uit te laten kafferen of belachelijk te laten maken? Ik vind het echt jammer dat zo iemand ruimte voor columns krijgt en dat er uberhaupt mensen naar zijn uitzendingen bij RTL Kijken.''

Willem van Hanegem beweert ook niet te hebben gehengeld naar een baantje bij Feyenoord. "Ik heb niet om een baan gevraagd, ik heb alleen aangeboden mee te willen helpen aan de verdere opbouw van een sterk Feyenoord. Mag ik alsjeblieft? Meneer Genee heeft daar problemen mee. Op basis waarvan? Wat heeft hij voor het voetbal betekend? Wat heeft hij voor Feyenoord betekend?", aldus de oud-Feyenoorder


29 opmerkingen:

Anoniem zei

Die Willem, altijd zo heerlijk uitgesproken.

Anoniem zei

Oliver, turbosukkel, nu maak je weer een fout.
Beweert is met een t.
Je weet wel, onvoltooid tegenwoordige tijd.
Je neemt de stam van een werkwoord en voegt er een t aan toe in de derde persoon enkelvoud.
Google effe hoe je een werkwoord vervoegt in de onvoltooid tegenwoordige tijd.
Of maak je VMBO effe af.

Anonieme Stakker zei

Ja Oliver, je moet dood! Vuile schoft die je bent met je d's en t's! Wat denk je nou? Ze zouden je naar een kamp moeten sturen, godverdomme man, dit kan toch niet!

onskentons zei

Anoniempje ga je frustraties botvieren op je begeleider.

Anoniem zei

@17-03-14 20:31 :

Ik zou wat dimmen als je 'VMBO' in plaats van 'vmbo' typt.

Anoniem zei

Ik dim helemaal niks, kneus.

Anoniem zei

Dan blijf je dus als een schreeuwerige domoor overkomen.

Anoniem zei

Oliver is de domoor.
Ik kan werkwoorden vervoegen.

Anoniem zei

Maar daarmee ben je er niet. Kees Luijckx kan tegen een balletje aan koppen, maar blijft een beperkte speler.

Anoniem zei

Toch denk ik dat ik het verder zal schoppen dan Oliver.

Anoniem zei

Dat denk ik ook wel.

Anoniem zei

Hahahaha.

kippie zei

Ok.
maar betekent dit nu at geen enkele vmbo-er werkwoorden kan vervoegen?

Anoniem zei

Nee, dat niet.

Anoniem zei

loooooool ^^

Anoniem zei

Willem van Hanegem beweerT

Anoniem zei

Nou Willem als je Genee tegenkomt hoek je hem gewoon ff neer toch!!!!!!!!!

Antonio zei

@Anoniem 17-03-14 20:31

Zo, wat ben jij stoer, man. Ik ben echt jaloers! Ik ben ook helemaal nerveus nu. Ik moet geen typefouten gaan maken hoor. Ohhhhh, spannendddddd!

Maar... jij scoort zeker goed bij de dames, hé? Ik denk zeker wel 5 á 6 lekkere chicks per weekend. Kan natuurlijk niet anders. Hoge opleiding, grote baan, mooie auto voor de deur, kast van een huis, en een grote pik natuurlijk. Als iemand op een blog een foutje maakt dan kan je niet anders dan ingrijpen. Foutjes maak jij natuurlijk nooit in je leven. Nee, echt serieus... ik ben echt heel erg trots op je.

Zeg, als ik jou een klein stukje papier op stuur, zou jij er, speciaal voor mij, een handtekening op kunnen zetten en hem naar me terugsturen alstublieft?

Anoniem zei

@ 17-03-14 20:31
Als je moeder weer eens op haar rug ligt, vraagt ze alleen om een lul. Niet hoe het geschreven wordt.

Anoniem zei

De 2 reacties hierboven zijn van Oliver.

Anoniem zei

@18-03-14 13:41
Nee, ik ben helemaal niet "stoer".
Goed kunnen spellen en op juiste wijze werkwoorden vervoegen, daar is helemaal niets "stoers" aan. Vind je wel?
Wie heeft het nou over "stoer" zijn hier? Jij toch?
Helaas wordt pijnlijk duidelijk wat jonge mannekes (van waarschijnlijk 17 of 18 jaar oud) zoals jij onder het woord "stoer" verstaan, want dat doe je heel fijn uit de doeken daarna.
Ik neem daarom ook aan dat jij je wendt tot blaadjes als FHM en Maxim, wat in jouw onvolwassen kringen opiniebladen worden genoemd, wanneer je poogt een ideaalbeeld te schetsen van hoe een (stoere) man hoort te leven.
Daar horen "chicks" (typische FHM-taal), auto's en huizen bij.
Dat zijn natuurlijk zaken die in het leven tellen. Die hoge opleiding of "grote" baan kunnen voor jouzelf overigens nauwelijks weggelegd zijn, dat zou namelijk nooit kunnen stroken met het inkijkje in jouw denken dat je hier tentoonspreidt. En een grote pik, daar zijn vacuümpompen voor. Misschien heeft Maxim er al eens over geschreven. Ik zou even wat oude nummers doorbladeren, tenminste als de pagina's niet te veel aan elkaar zijn gaan plakken.

Ik zal je nog iets vertellen. Want ik heb het beste met je voor.
Jij komt er wel, jij kan dingen bereiken in het leven. Wel moet je er hard voor werken. Aangezien je pas 17 of 18 bent, zoals ik schreef, heb je nog alle kans.
Maar goed, ik dwaal af.
Je schrijft dat je trots op mij bent. Dank je wel daarvoor.
Jij mág trots op mij zijn, dat vind ik mooi. En dat vind ik helemaal niet erg. Je hoeft je ook niet ongemakkelijk te voelen wanneer je schrijft dat je trots op mij bent.
Zoals ik schreef, een hoge opleiding lijkt me te hoog gegrepen voor jou, maar ook jij hebt kansen in het leven.

Die handtekening kan ik je niet geven. Maar op een dag kun jijzelf handtekeningen zetten, bijvoorbeeld als je een keer een grote aankoop gaat doen, zoals het aanschaffen van een nieuw mobiel telefoonabonnement, of bijvoorbeeld een lening of hypotheek, of wanneer je een auto op je naam gaat zetten.

Schrijf over 5 jaar nog eens op deze site hoe het je vergaan is.

Anoniem zei

Zo jij bent wel heel dol op jezelf. Jij hebt na het schrijven van dit bericht echt wel zitten aftrekken. Of misschien wel tijdens? Nou veel plezier.

Anoniem zei

Nooooordmaaan

Anoniem zei

koeeemaaaaan

Anoniem zei

Dat is toch met een hoofdletter? Ga je vmbo eens afronden, vlerk.

Anoniem zei

Vlegel.

Anoniem zei

Ik heb op lbo gezeten en ben nu miljoinaar goed toch....

Anoniem zei

Van Hanegem heeft helemaal gelijk!

Unknown zei

Anoniem18-03-14 20:22
Geweldige comeback briljant

Een reactie posten

Plaats nu je reactie! Je kunt gebruikmaken van de volgende HTML-tags:
- <b>vet</b> = vet
- <i>cursief</i> = cursief
- <a href="http://SigaarSnor.blogspot.com/">link</a> = link