"Johan is een A-merk", aldus Genee in een interview met gratis dagblad De Pers. "Hij had daar niet 50.000 euro voor moeten krijgen, maar zeker 300.000 euro." Over de reclame zelf was Genee ook niet zo te spreken. "Die KPN-reclame waarin hij zat, was echt goed. Dat paste in de sfeer van zelfspot, dit was plat."
Zelf was hij overigens waarschijnlijk helemaal niet op het aanbod van de Nederlandse Energie Maatschappij ingegaan. "Die reclame had ik, denk ik, afgeslagen. Je moet keuzes maken. Je kunt niet op alles ingaan, want je moet nadenken hoe je je als merk wilt neerzetten."
1 opmerking:
Wilfred heeft ook hier weer helemaal gelijk. Als je dan toch zoiets doet puur voor geld, melk die NEM dan lekker uit en vang 3 ton!
Een reactie posten
Plaats nu je reactie! Je kunt gebruikmaken van de volgende HTML-tags:
- <b>vet</b> = vet
- <i>cursief</i> = cursief
- <a href="http://SigaarSnor.blogspot.com/">link</a> = link