10 maart 2010


Genee: ik was en ben in shock door kutscheetopmerking

Komende vrijdag zijn Sander Lantinga en Coen Swijnenberg van het 3FM-programma de Coen & Sander Show te gast bij Voetbal International. Vanmiddag beschouwden ze daarom in hun eigen radioshow alvast voor met presentator Wilfred Genee. Uiteraard bespraken ze ook de inmiddels beroemde 'kutscheetopmerking' van Johan Derksen.

Wilfred Genee: "Ik was in shock. En dat ben ik eigenlijk nog steeds. Ik stond zaterdag onder de douche en toen kon ik het me nog steeds niet voorstellen dat hij het gezegd had. Maar ik zat daarna de uitzending terug te kijken en hij heeft het echt gezegd!"

"Ik sprak hem zondag even en toen zei hij zelf dat hij soms vergeet dat er camera's bij staan. Kijk, wij doen ook weleens dingen in het land en dan gaat het inderdaad weleens een tikkeltje verder. Maar ja, dan is het in de intimiteit van een kantine of een theaterzaal."

"Hij liet zich nu verleiden tot iets waar hij zelf later ook van dacht: dit ging een tikkeltje te ver. (...) Hij zei: 'Ik wil best op de blaren zitten. Als ik domme dingen zeg of dingen die te ver gaan, dan moet ik ook de consequenties aanvaarden.'"

Genee vervolgt: "Als je nou zegt 'scheet', dan is het tot daar aan toe. Je gaat er ook allerlei beelden bij krijgen. (...) Een tijdje geleden begon hij er al over dat hij het met zijn vrouw het liefst op z'n hondjes doet, omdat hij er dan lekker bij kan blaffen. Dan denk ik: wat gebeurt er met deze man? Hij is 61! Hij is de laatste tijd helemaal los."

Je kunt het gesprek met Wilfred Genee op de 3FM-site of hier als directe MP3 terugluisteren.

Lees ook hoe Johan Derksen en Linda de Mol naderhand op het voorval gereageerd hebben.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Plaats nu je reactie! Je kunt gebruikmaken van de volgende HTML-tags:
- <b>vet</b> = vet
- <i>cursief</i> = cursief
- <a href="http://SigaarSnor.blogspot.com/">link</a> = link