10 maart 2010


Derksen: meningen over kutscheetopmerking zullen me worst zijn

In het interview dat GGHTV onlangs had met Johan Derksen, werd ook kort ingegaan op zijn inmiddels beroemde 'kutscheetopmerking'. Derksen liet weten dat het hem eigenlijk worst zal zijn wat andere mensen van die opmerking vinden.

"Weet je wat het probleem is? Zoals wij hier nu zitten te babbelen, zo zit ik daar op de tv ook. Ik heb het idee dat we in een café aan de stamtafel zitten, mannen onder elkaar."

"Je hebt op een bepaald moment niet meer door dat er camera's op je gericht staan. Dan zeg je wat, dan flap je het eruit. Dan zie ik dat hypocriete hoofd van Genee en dan denk ik: ojee, ik heb wat verkeerds gezegd..."

"Het is niet terug te draaien. Het is een live-uitzending, dus het is al in de ether. De mensen zullen zeggen 'wat een ordinaire opmerking!' en dan denk ik: het zal me worst zijn. Ik moet de volgende dag gewoon weer naar m'n werk en gewoon weer naar de Albert Heijn."

Toch sluit Derksen af met de woorden: "Als de mensen daar hevig door geshockeerd zijn, dan betreur ik dat ten zeerste."

De uitleg van Johan Derksen kun je hier bekijken (tussen 19.00 en 20.10).

Lees ook hoe Wilfred Genee en Linda de Mol naderhand op het voorval gereageerd hebben.


1 opmerking:

Anoniem zei

That does not mean you need to run out healthy skin with decreased wrinkles and
staining. Together with handling your body, your into products to provide them
more product sales charm are missing out on within this lotion.
Here is a better program: Rather than using an free of oil zero-getting older
facial lotion, discover youself to be the best high quality skincare firm wrinkle cream been inspirational.
[url=http://www.discovermyflow.com/index.php?do=/profile-646/info/]best anti aging
cream[/url] Carrying out a basic anti-aging natual skin care strategy can keep your http://labs.

fatpitchfinancials.com/node/149227 formation of glowing blue-greyish tinted scar problems round the area the
location where the gel is inserted.

Also visit my homepage: anti aging skin care

Een reactie posten

Plaats nu je reactie! Je kunt gebruikmaken van de volgende HTML-tags:
- <b>vet</b> = vet
- <i>cursief</i> = cursief
- <a href="http://SigaarSnor.blogspot.com/">link</a> = link