16 november 2011


Youri Mulder fan van Voetbal International

Youri Mulder, zelf regelmatig te gast bij het concurrerende Studio Voetbal, is fan van Voetbal International. Dat zegt hij in Veronica Magazine, zo meldt Mediacourant.nl. Mulder is het dan ook oneens met Jack van Gelder, die afgelopen weekend uithaalde naar Voetbal International en dan met name Wilfred Genee.

"Het is de collega's van VI van harte gegund met de Ring", aldus Youri Mulder. "Het is een uitstekend en herkenbaar programma. Zij hebben echt de sfeer gecreëerd van een voetbalkantine waarin een paar mannen lullen over voetbal. Ik kijk altijd. Vooral René van der Gijp is fantastisch."

Mulder is zelf overigens niet meer zo vaak in Studio Voetbal te zien. "Ik schuif nog maar één keer per maand aan. Omdat ik trainer ben bij FC Twente kan ik helaas niet meer altijd het achterste van mijn tong laten zien."


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Plaats nu je reactie! Je kunt gebruikmaken van de volgende HTML-tags:
- <b>vet</b> = vet
- <i>cursief</i> = cursief
- <a href="http://SigaarSnor.blogspot.com/">link</a> = link