23 oktober 2011


Johan Derksen en Wilfred Genee te gast in Life 4 You

Johan Derksen en Wilfred Genee waren vanmiddag (23 oktober 2011) te gast in het RTL4-programma Life 4 You van Carlo Boszhard en Irene Moors om te praten over het winnen van de Gouden Televizier-Ring met Voetbal International.

Het gesprek met Derksen en Genee is hier (RTL XL) of hier (directe .mp4-link) te bekijken. Wilfred Genee pakte daarna ook nog de microfoon om een deuntje met Wolter Kroes te zingen; dat kun je hier (RTL XL) of hier (directe .mp4-link) zien.

Beide momenten zijn ook hieronder (YouTube) te zien:




5 opmerkingen:

Anoniem zei

Optreden Wilfred Genee met Wolter Kroes in Life 4 You:

http://adaptive.rtl.nl/IPadXLapp/20111023173728_a12c0702c23f4635933514827a7f6baa.mp4

Anoniem zei

Als Wilfred en Derksen tweede waren geworden, waren ze zeker niet uitgenodigd. Live 4 you is ook weer zo'n programma dat hoort bij het RTL4 kliekje en ik heb het hele programma bekeken om Genee&Derksen te zien, eens maar nooit meer!Vreselijk.

Anoniem zei

Valt me een beetje tegen van Johan dat ie in zo'n bagger programma als Life 4 You gaat zitten. Had ie 10 jaar geleden nooit gedaan. Ben bang dat ie in nog veel meer bagger programma's te zien zal zijn de komende tijd waardoor ik mijn respect voor hem zal verliezen

Johanfan sinds 2000

Anoniem zei

johan heeft een keer uitgelegd waarom hij vaak in programma's gaat zitten omdat VI ook gasten ndoig heeft vindt hij het arrogant als hij weigert om ergens anders te gaan zitten

Anoniem zei

ja dat was vorig jaar en de jaren erop. Maar heb je dit seizoen veel verschillende gasten bij vi gezien, antwoord is nee. Ik denk dat ze daar vanaf willen omdat het programma minder niveau krijgt. Denk maar aan blaaskaak Prem, of joop munsterman etc etc etc. Ik denk dat ze het bij Rene, Boskamp, Schelvis, Kraaj jr, Barbara( helaas) en af en toe Jan joost en Jan everse. misschien mis ik er 1.

Een reactie posten

Plaats nu je reactie! Je kunt gebruikmaken van de volgende HTML-tags:
- <b>vet</b> = vet
- <i>cursief</i> = cursief
- <a href="http://SigaarSnor.blogspot.com/">link</a> = link