01 augustus 2011


Genee: wil graag tv-reportages voor Voetbal International maken

Wilfred Genee zou in het nieuwe seizoen van Voetbal International, dat vanavond begint, graag zelf reportages gaan draaien. Hij vertelde dat in het Radio 1-programma Lunch!. Het hele gesprek is hier (Windows Media Player) te beluisteren.

Genee: "Ik zou het wel leuk vinden als er nog wat meer verrassende onderdelen in het programma zouden zitten. Wat ik zelf heel leuk zou vinden, daar ga ik dit jaar toch weer naar streven, is dat ik zelf wat vaker op reportage zou kunnen."

"Vroeger had je 'Wacht U voor de hond' met Frits Barend. Zo'n soort actuele reportage op de maandagochtend maken, of op de vrijdag vlak voor de uitzending, zou nog wel leuk kunnen zijn denk ik."

Genee meldde overigens ook dat hij, Johan Derksen en René van der Gijp deze week officieel hun vernieuwde contract met RTL zullen tekenen. De heren verbinden zich daarmee tot de zomer van 2014 aan de zender.


3 opmerkingen:

Anoniem zei

Je zit er wel bovenop zeg nondeju. Chapeau!

Anoniem zei

Goed gesprek, gelijk ook weer een sneer richting Jack haha.

Anoniem zei

SigaarSnor is op dreef!

Een reactie posten

Plaats nu je reactie! Je kunt gebruikmaken van de volgende HTML-tags:
- <b>vet</b> = vet
- <i>cursief</i> = cursief
- <a href="http://SigaarSnor.blogspot.com/">link</a> = link