05 augustus 2011


Uitzending Voetbal International (vr 05-08-2011)

Johan Derksen, Wilfred Genee en René van der Gijp zijn iedere maandag en vrijdag anderhalf uur lang te zien in Voetbal International op RTL7. Uitzending gemist of een aflevering nog eens terugkijken?

Bekijk hier (RTL XL), hier (directe .mp4-link), hier (Megaupload.com-link #1) of hier (Megaupload.com-link #2) de complete uitzending van vrijdag 5 augustus 2011. Met: Johan Derksen, Wilfred Genee, René van der Gijp, Johan Boskamp en Danny Vera.

Klik hier voor een overzicht van alle video's bij deze uitzending of bekijk hier alle uitzendingen van, fragmenten uit en het laatste nieuws over Voetbal International.


30 opmerkingen:

Anoniem zei

The resource you are looking for might have been removed, had its name changed, or is temporarily unavailable.

...

SigaarSnor zei

Waar krijg je die melding? Beide links werken hier...

Anoniem zei

Bij mij inmiddels ook. Ik kreeg die melding bij de directe mp4-link.

Anoniem zei

Ik krijg ook die meldig. Normaal doet ie het, maar nu niet?

SigaarSnor zei

Raar, maar mooi dat het opgelost is :)

Anoniem zei

Uhh... het is nog niet opgelost hoor?

Anoniem zei

Doen jullie er nog iet aan, wil het heel graag zien!

Dirk De Groot zei

De vorige keer had je een mega-upload link zag ik, is dat dit keer ook mogelijk? Zit in het buitenland dus kan die link niet zien.

JobSchreurs zei

Ja dirk, precies dat heb ik ook.

SigaarSnor zei

Hier werkt de .mp4-link wel gewoon, maar dat is dus als ik het goed begrijp omdat ik in Nederland zit en de .mp4 niet geopend kan worden vanuit het buitenland? Is dan een nieuwe beveiliging die er sinds kort op zit.

Zelf upload ik geen files naar Megaupload, maar waarschijnlijk is er wel een volger hier die dat wil doen. Zal dan wel waarschijnlijk pas morgen zijn, dus nog even geduld... Ik zal het melden via Twitter als de link beschikbaar is.

Anoniem zei

Probeer de directe MP4 link eens te openen met Windows Media Player (Open URL), dan werkt 't wel.

Dirk De Groot zei

Ik heb geen tijd momenteel maar zou hem even willen downloaden en dan later terugkijken, megaupload werkte prima. Ik zal straks nog wel eens checken voor een link.

Anoniem zei

Zou fijn zijn als ie ook op Megaupload wordt gezet!

Anoniem zei

Bij mij werkt ook alleen maar als ik direct de link bekijk (ik werk via een Mac en gebruik Safari). Downloaden lukt niet

Anoniem zei

Over welk filmpje van ronaldo heeft rene van der gijp het? Iemand link?

SigaarSnor zei

@Anoniem 06-08-11 11:42: Weet niet zeker wat je precies bedoelt, maar deze wellicht? Of deze?

SigaarSnor zei

Voor degenen bij wie de .mp4-link niet werkt: blijf proberen. Heb van een aantal mensen al begrepen dat het vaak na een tijdje ineens wel lukt. Ik kan er zelf helaas niets aan veranderen, aangezien ik de mp4 niet host.

Dirk De Groot zei

Ok, hoe kwam je de vorige keer aan die mega-upload link dan? Toevallig gevonden of kreeg je die toegestuurd?

Anoniem zei

Aub kan iemand een mega-upload link maken?

Anoniem zei

Het heeft niets met het buitenland te maken. De uitzending van 1 augustus werkt perfect bij mij via vlc maar de uitzending van gister niet...

Anoniem zei

ze werken beide niet bij mij.. herhaaldelijk geprobeerd.

SigaarSnor zei

@Dirk De Groot: Megaupload-downloadlink van de afgelopen uitzending kreeg ik toegestuurd via een tip. Verwacht dat er dit keer wel weer iemand zo aardig is om up te loaden, maar dat is nog steeds even afwachten dus.

De uitzending lijkt nu overigens compleet verwijderd te zijn van de RTL XL iPad App. De mp4-link werkt hier nu ook niet meer...

Anoniem zei

Hier werkt de link nu opeens wel :) (België)

hans kraay jr zei

Heb em. 800mb. Bezig met uploaden naar megaupload.

SigaarSnor zei

@hans kraay jr: Top! Laat maar weten als de download beschikbaar is, dan voeg ik de link toe aan de post hierboven en zal ik er melding van maken op Twitter.

hans kraay jr zei

Hierbij de link:
http://www.megaupload.com/?d=UHXFLBUD

SigaarSnor zei

@hans kraay jr: Dank, hier doe je een hoop mensen een groot plezier mee. Link is toegevoegd aan het bericht, tevens melding van gemaakt via Twitter.

hans kraay jr zei

graag gedaan. Heb je meteen maar ff gefollowed!

Anoniem zei

@SigaarSnor even over het niet werken van de .mp4, hij doet het nu weer wel alleen meteen na de uitzending (toen hij wel op RTLgemist stond) deed de .mp4 link het niet. Het heeft niks met het buitenland te maken - ik zit namelijk netjes in rotterdam. Bedankt voor al het werk wat je hierin stopt.

SigaarSnor zei

@Anoniem 08-08-11 14:02: Het is waarschijnlijk toch gewoon één of andere storing op de server van RTL geweest. Hopelijk werkt alles vanavond weer zoals het moet!

Een reactie posten

Plaats nu je reactie! Je kunt gebruikmaken van de volgende HTML-tags:
- <b>vet</b> = vet
- <i>cursief</i> = cursief
- <a href="http://SigaarSnor.blogspot.com/">link</a> = link