16 augustus 2010


Hans Kraay Jr. mogelijk toch nog in VI

Hans Kraay Jr. zal dit seizoen wellicht toch nog gaan aanschuiven bij Voetbal International. Dat vertelde Johan Derksen zojuist in datzelfde programma.

Derksen: "Er zijn een aantal mensen die proberen RTL en SBS op één lijn te krijgen om Hans Kraay Jr. af en toe weer hier aan tafel te krijgen. Ik kan melden dat er een verrassende ontknoping nadert. Om de onderhandelingen niet te verstoren kan ik het nog niet helemaal bekendmaken, maar er is goede kans dat we Hans hier weer aan tafel kunnen begroeten."

'Hansie' is bij de fans van Voetbal International nog altijd ongemeend populair, zo is ook Derksen opgevallen: "Voor een heel groot publiek is dat goed nieuws, want we hebben de laatste tijd gemerkt dat de mensen toch wel van Hans houden."

Bekijk hier de bekendmaking door Johan Derksen in Voetbal International.


13 opmerkingen:

Doedelzzak zei

Goede zaak. Tijl Beckant voegt nog niet veel toe.

Anoniem zei

johan zei dat het hele verhaal woensdag in de vi telezen is,
de vi word vanacht gedrukt,dus het is al rond neem ik aan

Anoniem zei

Die Tijl daar is gewoon zielig voor hem en voor het programma

Anoniem zei

Gelukkig dan is die Tijl weg.

HANSIE HANSIE

Anoniem zei

Ik zou het echt fantastisch vinden.

Anoniem zei

trouwens in dat filmpje of fc zwolle geloof ik
zag ik een schone blonde domme op de vi redactie,nu kan ik mij heugen dat er maar 2 dames bij vi werken,de dochter van johan,en barbara barend.
nu vraag ik me toch of als die blonde dame de dochter van johan is

Anoniem zei

ze mogen van mij die tijl in de prullenbak douwen wat pijnlijk ls hij een grap maakt en dat niemand lacht.door hem is vi saai geworden.saaie inhoudloze gozer zonder voetbal verstand .en hij is niet grappig.doe mijn held hans maar.die is duizend keer.grappiger dan die sukkel tijl

Anoniem zei

tijl lijkt wel of die in dromen zit als hij daar zit.je kunt er net zo goed een pop neer zetten je ziet het verschil niet

Anoniem zei

tijl is echt nutteloos, ben blij dat hansie terug komt. man man man wat was tijl slecht vandaag, hij zegt niks zinnigs en domme humor (niemand lachte). Ik denk dat hij helemaal geen voetbal heeft gekeken. Hij weet ook gewoon hee-leee maaal niks van voetbaL.

roy zei

Weet je wat het probleem is met tijl en het programma als hij er zit.

Er zitten in een keer 3 mensen die alles afkraken, met hans er bij heb je tenminste iemand die het nog opneemt voor spelers..

tijl werkt gewoon niet en moet maar gewoon weer gaan dansen bij rtl4 en grapjes instuderen.

Anoniem zei

Kunnen ze die pik die die streams online moet zetten ook eens vervangen? Ik wacht nu al uren op de uitzending van daarstraks.

Anoniem zei

zag je tijl daar zitten toen Johan het nieuws bracht? xD haha

Anoniem zei

Wilfred Genee zojuist gehoord op radio 538; Hansie toch definitief niet terug.

Een reactie posten

Plaats nu je reactie! Je kunt gebruikmaken van de volgende HTML-tags:
- <b>vet</b> = vet
- <i>cursief</i> = cursief
- <a href="http://SigaarSnor.blogspot.com/">link</a> = link