20 augustus 2017


Jeroen Zoet: ''De kans is aanwezig dat ik op korte termijn vertrek bij PSV''

Na afloop van NAC Breda - PSV (1-4) reageerde Jeroen Zoet over de geruchten rond zijn persoon. ''Bij de club is duidelijk dat ik ambitie heb. Er wordt natuurlijk heel veel geschreven op internet. Niet alles daarvan is waar, maar ik kan zeggen dat een aantal dingen wel waar is.''

Het schijnt dat Crystal Palace op zeer korte termijn Jeroen Zoet wilt contracteren. ''Als het plaatje klopt, voor mij en voor PSV, dan kan er van alles mogelijk zijn. Voor nu heb ik een contract tot 2019 bij PSV. Maar bij een juist bod kan het zomaar zijn dat ik vertrek.'', reageerde Zoet op dit gerucht.





Lees ook het andere voetbalnieuws van vandaag terug op SigaarSnor!
- Hélène Hendriks: ''Maradona wilde het liefst dat ik met hem naar boven ging'' (De Eretribune)


Lees ook het andere voetbalnieuws van gisteren terug op SigaarSnor!
- Serie A: Landskampioen Juventus uitstekend begonnen aan het nieuwe seizoen
- Bundesliga: Uitstekende start voor Borussia Dormund, RB Leipzig start seizoen met nederlaag
- Premier League: ruime zege voor Manchester United, schlemielige nederlaag voor Crystal Palace
- Lique 1: Wesley Sneijder maakt debuut voor OGC Nice, Kenny Teté trefzeker voor Lyon
- Boze Arjen Robben staat Duitse pers niet te woord
- Uitzending Voetbal Inside van 18-08-2017 trekt 427.000 kijkers
- Top 10 - De duurste transfers uit de eredivisie


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Plaats nu je reactie! Je kunt gebruikmaken van de volgende HTML-tags:
- <b>vet</b> = vet
- <i>cursief</i> = cursief
- <a href="http://SigaarSnor.blogspot.com/">link</a> = link