09 juni 2014


Johan Derksen: 'Nog twee jaar door met Voetbal International, en dan verdwijn ik van TV'

VI Oranje dat in het teken staat van het EK 2016 zal het allerlaatste TV optreden worden van Johan Derksen. Dat vertelt hij in het Algemeen Dagblad. ''Ik heb nog twee jaar verplichtingen bij RTL, en dan kan het zomaar zijn dat ik spoorloos verdwijn.'', aldus Johan Derksen.

De oudste dochter van Johan Derksen vindt dat haar vader na die twee jaar ook echt uit het 'voetbalwereldje' moet stappen. ''Ik denk dat ik het advies van mijn oudste dochter ook ga opvolgen en spoorloos verdwijn. Dan haal ik mijn snor eraf en laat ik mijn haar kort knippen. Geloof me, dan kan ik hier door de winkelstraat lopen zonder dat iemand denkt: daar heb je ‘m.“, zegt Johan Derksen in het Algemeen Dagblad.

Voor de rest zijn de vrouw van Johan Derksen en zijn kinderen totaal niet geïnteresseerd in Voetbal International of VI Oranje. ''Ik geloof niet dat mijn kinderen en mijn vrouw vaker dan drie keer per jaar kijken, het interesseert ze niets. In het begin was het spannend, nu hebben ze het wel gezien. Ik merk aan mijn vrouw dat ze nooit kijkt.

''Vorig jaar hadden we de eindejaarsuitzending, met zogenoemde hoogtepunten. Al zappend kwam ze daar langs, ik zat naast haar op de bank. Ze kijkt naar me en zegt: ‘Hoe kan dat? Ik legde uit dat het een compilatie was, en toen zapte ze vrolijk verder. Ze bekijkt altijd of RTL het geld overmaakt, dat wel.'', aldus Johan Derksen.


6 opmerkingen:

Anoniem zei

Ben benieuwd of ze dan door gaan met het programma, over 2 jaar. Anders is Jack wel de grote winnaar met zijn Studio voetbal. En was het programma VI slechts een momentopname.

Anoniem zei

Jack van Gelder wordt 27 December anders ook 64, en die zie ik ook geen jaren meer presenteren.

Ik zie liever Johan dan Jack eerlijk gezegd.

Hopelijk gaan Wilfred & Rene dan in ieder geval door, want het zou wel erg jammer zijn als VI zou verdwijnen.

Anoniem zei

Ze stoppen er dan allemaal mee denk ik???

Anoniem zei

Ik hoop ook dat VI doorgaat, met of zonder Johan. Ik zie het programma liever dan het fake vriendenclubje van de NOS, waar iedereen vooral zijn eigen belangen en populariteit probeert te verdedigen. Als RTL nog eens diep in de geldbuidel tast, kan het Johan misschien overhalen om door te gaan t.e.m. het WK 2018.

Anoniem zei

Jammer

Anoniem zei

hugo borst zou een goede opvolger zijn

Een reactie posten

Plaats nu je reactie! Je kunt gebruikmaken van de volgende HTML-tags:
- <b>vet</b> = vet
- <i>cursief</i> = cursief
- <a href="http://SigaarSnor.blogspot.com/">link</a> = link