21 oktober 2011


Column Kees Jansma over René van der Gijp (NUsport)

In zijn column in NUsport schrijft Kees Jansma deze week over René van der Gijp:

Waardering voor Van der Gijp
Ik ken René van der Gijp niet zo goed. Ik zit wel eens naast hem, tijdens een televisie-uitzending van Voetbal International en dan praat en lach ik met hem. Aanvankelijk vond ik dat programma louter lulkoek, inmiddels begrijp ik waarom het voetbalpubliek de show van Wilfred, Johan en René behoorlijk waardeert. Het is soms beledigend, soms ordinair, maar ook onderhoudend en informatief. En bovenal relativerend.

Lees de column verder op de site van NUsport.

Neem nu een abonnement op NUsport!

Klik hier voor een overzicht van eerdere columns.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Plaats nu je reactie! Je kunt gebruikmaken van de volgende HTML-tags:
- <b>vet</b> = vet
- <i>cursief</i> = cursief
- <a href="http://SigaarSnor.blogspot.com/">link</a> = link