19 oktober 2011


Khalid Boulahrouz: René van der Gijp een clown waar ik niet om kan lachen

René van der Gijp mag dan bij veel mensen zeer populair zijn. Voetballer Khalid Boulahrouz sluit zich niet aan bij die almaar uitdijende polonaise. In een uitgebreide reportage over René van der Gijp die deze week in de Nieuwe Revu (#42) te lezen is, komt de verdediger met enkele gepeperde uitspraken: "Ik zie hem niet als een analist, maar als een clown. En dan niet één waar ik om kan lachen.".

Het steekt Boulahrouz vooral dat Van der Gijp weinig respect zou tonen voor de voetballers van nu. "Grapjes maken is leuk. Maar steeds proberen te scoren over de rug van voetballers die veel meer hebben gepresteerd dan jij, is dat niet. Waar heeft hij nou gespeeld internationaal? Ik heb het laatst maar eens opgezocht. Negentien potjes voor Neuchâtel."

Boulahrouz wil duidelijk gezegd hebben dat hij oordeelt over de Van der Gijp die op tv komt. "Als persoon ken ik hem niet. Misschien is hij dan wel een aardige vent. Heeft-ie een burn-out? Dat gun ik niemand. Ik hoop dat hij snel herstelt. Maar ook dat hij in de toekomst iets meer respect toont voor mensen die veel druk hebben."


18 opmerkingen:

Anoniem zei

Tja.

"Laat gaan joh."

Anoniem zei

Dus heeft khalid het humor van een...nou ja niet dus. En heel respectloos over de carriere van van der gijp. PSV En nederlands elftal.. niet misselijk dacht ik zo, en dat komt van de man die alleen bij chelsea de bank warm heeft gehouden.

Schweinehaxe zei

Haha Boulahrouz sneuneus!Je neemt jezelf veel te serieus man. Nee jij bent lekker succesvol geweest bij Chelsea en Sevilla. Ongelooflijke Scheisskerl.

Anoniem zei

Boulahrouz..... Boulahrouz...
???

Zegt me wel wat maar, die naam moet ik nog even Googlen.

Anoniem zei

Wat een mafkees. Hij suggereert nu dat je beter moet zijn dan een voetballer om er een grap over te maken. En dan ook nog is beginnen over zijn buitenlandse carrière terwijl hij zelf 3/4de van de tijd bankzitter is of geblesseerd is.

Anoniem zei

Net of meneer Boula zoveel humor heeft. Vond het al een waardeloze voetballer nu ook nog een waardeloos persoon.

Anoniem zei

We gaan voetbal toch niet serieus nemen

Anoniem zei

Altijd dat geleuter over respect dit en respect dat. rot op man. Vd Gijp geeft zn mening thats it. en dat die volgevreten overbetaalde voetballertjes daar niet tegen kunnen is hun probleem. Naast humor heeft Gijp wel degelijk ook een serieuze en goede kijk op voetbal.

Allemaal dom gelul van deze overschatte voetballer die vrijwel overal mislukt is.

Anoniem zei

De Kannibaal maakt gehakt van René van der Gijp?
Dat viel te verwachten!

Anoniem zei

Destijds was PSV een internationale topclub.
Stelde meer voor dan Chelsea en Sevilla.

Boulahrouz is typisch zo'n type die niks snapt van meningen, kritiek of zelfspot. Maar goed, welke voetballer wel?

Anoniem zei

Ga jij eens lekker buiten spelen joh

Anoniem zei

Prima hoor kritiek, iedereen zn mening daar mag je het mee eens zijn of niet (in dit geval warschijnlijk veel niet) maar die man maakt een hele moeilijke periode mee, en om dan zo'n sneer uit te halen vind ik echt triest, ik hoop dat v/d gijp zich er niks van aantrekt, maar we weten ook nu dat hij gewoon heel gevoelig is.

Eric, Eindhoven zei

Boelaroes heeft geen humor..lijkt de AVRO wel..(damn, geniaal was dat geweest zeg: de Johan Derksen look-a-like sturen...man, wat een gemiste kans van de AVRO..hadden daar een topinterviewtje met die Amsterdammer kunnen maken!)...

Ontopic:

En vd Gijp heeft wel degelijk serieuze voetbal gerelateerde uitspraken..

Wellicht dat meneer "Rrrressspect!" Boelaroes enkel wat youtube-filmpjes over wesley en manolevje gezien heeft?

(ps: dat vogeltje dat bij rene binnenvloog en ie manolevje noemde..echt, ik moet altijd glimlachen als ik aan dat verhaal terugdenk..).

Humor Khalid...humor..

Anoniem zei

wow humorloze kneus hier. mensen, geen grappen aub dat vind Boelaroes niet leuk. ahhhhhhhh

Anoniem zei

Nee, je teamgenoten oortje tikken, dat is pas humor......

Anoniem zei

Wat een saaie drol is het tog..

Anoniem zei

weer een kk mocrotje die alleen kan schoppen lkkr terug naar arabie slaafje spelen voor de ................ andere kakkerlakken

Anoniem zei

tja daar ben je marokkaan voor...asshol...humor je weet daar niets van af

Een reactie posten

Plaats nu je reactie! Je kunt gebruikmaken van de volgende HTML-tags:
- <b>vet</b> = vet
- <i>cursief</i> = cursief
- <a href="http://SigaarSnor.blogspot.com/">link</a> = link