10 augustus 2010


Vriend en vijand over Johan Derksen (Veronica Magazine)

In het Veronica Magazine van deze week (nummer 33) geven vriend (waaronder SigaarSnor.blogspot.com!), vijand én Johan Derksen hun mening over... Johan Derksen. Aan het woord komen naast ondergetekende onder meer de 'vrienden' Wilfred Genee, Johan de Koster (hoofdredacteur RTV Rijnmond), Toon van Driel (striptekenaar), Peter Lubbers (programmadirecteur RTL7), Karin Swerink (hoofdredacteur Glamour) en Arno Kantelberg (hoofdredacteur Esquire), en de 'vijanden' Humberto Tan en de beheerder van de 'Anti Johan Derksen Hyves'.

Klik op de afbeelding of hier om het artikel te lezen.



5 opmerkingen:

Anoniem zei

Leuk dat jullie ook aan het woord komen. Hopelijk nog meer bekendheid voor deze heersende site!

Superbeelden zei

Misschien heb ik een bril nodig, maar zelfs bij die vergroting kan ik het niet goed lezen!

TOCH FANTASTISCH DAT SIGAARSNOR WEER IN HET NIEUWS IS!
Ik vindt het echt super leuk dat jullie/jij (weet niet of je dit alleen doet) zoveel tijd in dit soort dingen besteed en zo dan ook beloond word!

SigaarSnor zei

@Superbeelden: Opklikversie is nu in extra groot formaat; hopelijk nu wel goed leesbaar: http://i36.tinypic.com/2lthow8.jpg.

Website houd ik in mijn eentje bij, maar wordt voor wat betreft de video's geholpen door o.a. Diegokjes en arnogroenendijk en krijg van anderen regelmatig nieuwstips binnen.

Anoniem zei

@ SigaarSnor: Bedankt het is nu zeker goed leesbaar.SigaarSnor ga zo door!

Groeten,
Superbeelden

Ties Herfsten zei

Leuk stukje publiciteit voor Sigaarsnor! Naar mijn mening ook eloquent uitgelegd wat Johan Derksen nou zo bijzonder maakt. Hulde!

Een reactie posten

Plaats nu je reactie! Je kunt gebruikmaken van de volgende HTML-tags:
- <b>vet</b> = vet
- <i>cursief</i> = cursief
- <a href="http://SigaarSnor.blogspot.com/">link</a> = link