10 augustus 2010


Uitzending Voetbal International (ma 09-08-2010)

Johan Derksen, Wilfred Genee en René van der Gijp zijn iedere maandag en vrijdag anderhalf uur lang te zien in Voetbal International op RTL7. Uitzending gemist of een oude aflevering nog eens terugkijken? Dat kan!

Bekijk hier de complete uitzending van maandag 9 augustus 2010. Met: Johan Derksen, Wilfred Genee, René van der Gijp, Tijl Beckand, Danny Vera, Bart Smit en Walter de Wit.

Klik hier voor een overzicht van alle video's bij deze uitzending of bekijk hier alle uitzendingen van, fragmenten uit en het laatste nieuws over Voetbal International.


14 opmerkingen:

Anoniem zei

nou dat was gisteren toch wel weer ff wennen de normale versie van vi,

tijl moet duidelijk nog even in ze rol komen,al denk ik nie dat mensen hem echt serieus gaan nemen(voor zover dit al de bedoeling is)

er is toch wel iemand tevinden met humor en voetbal know how

Anoniem zei

precies wat ik ook vind, man man man wat was tyl nutteloos en slecht, met zijn baby-humor, geen voetbalkennis. We hebben al humor genoeg aan tafel en nu wordt tyl ingehuurd om de clown uit te hangen , weet alleen iets van ado en dat was het. Elke keer als het over ado den haag gaat komt tyl 10x klaar. Johan zegt altijd wanneer voetbal cabaret wordt dan haak ik af. Nou ik dus ook.... wat vinden de kijkers van tyl??

aad zei

een vervelend mannetje is het, geen humor! voegt niks toe, geef mij hansie maar!

pieter1970 zei

Ik hoop nog steeds op Sjaak Polak.

Anoniem zei

Anders nodig je gewoon iemand uit de voetbalwereld uit, zodat het weer een voetbalprogramma word. Wie zit nou te wachten op de meningen van Tyl Beckand, Ali B, Jan Smit, Guus Meeuwis..ik in ieder geval niet..

Anoniem zei

Met Ali B in VI Oranje werkte prima in mijn ogen.
Op een gegeven moment was hij toch een beetje de pispaal. Johan durfde hem af en toe wat voor lul te zetten. Dan wordt het al gauw grappig.

Anoniem zei

pfff slaap verder tijl bek zand

Unknown zei

Ach... Tyl is toch nog beter te pruimen dan Prem*zware stem modus aan*:" Ben ik in beeld en staat het geluid aan?")*zware stem modus uit* Radhakishun.

ikweetalles zei

Ik denk dat meeste mensen iets hebben van:
"VERANDERING IS SLECHT"

Jammer voor Tijl dat hij de 'opvolger' van Hansie is, hierdoor krijgt hij vaak onverwachte kritiek

Ook vonden veel mensen Hans vervelend (in het begin) met bijvoorbeeld zijn slechte grapjes en overdreven gedoe.

Anoniem zei

In VI Oranje vond ik Tijl op zich wel aardig, maar gisteren wilde hij zich te veel bewijzen. Kwam weinig aan het woord (vind ik ook een beetje de schuld van Genee trouwens, die had hem er iets meer bij moeten betrekken) en áls hij dan wat zei was het een geforceerde poging om grappig te zijn.

Anoniem zei

Tijl was van de 4 lama's ook altijd het minst grappige.

Anoniem zei

@Hierboven
Hij is niet voor niets mislukt in volgende programma's. Verder vond ik het ook saai zonder Hans en heb ik niet meer zoiets als voorheen dat ik 'uitkijk' naar de volgende aflevering.

Anoniem zei

en belachelijk dat ze dat van vi oranje doorzetten want ik kan nu al geen herhaling van maandag zien! Kom op vi doe er wat aan!

SigaarSnor zei

@Anoniem: Ik kan de uitzending van maandag nog gewoon bekijken via RTL Gemist. Is dus volgens mij niet zoals bij VI Oranje, dat afleveringen maar 24 uur te bekijken zijn.

Een reactie posten

Plaats nu je reactie! Je kunt gebruikmaken van de volgende HTML-tags:
- <b>vet</b> = vet
- <i>cursief</i> = cursief
- <a href="http://SigaarSnor.blogspot.com/">link</a> = link