21 juli 2010


Kraay Jr. verwacht deze week duidelijkheid over VI

Hans Kraay Jr. verwacht deze week te horen of hij ook het komende seizoen weer mag aanschuiven aan tafel bij Voetbal International. "Ik heb de indruk dat er deze week duidelijkheid komt", zo zei hij vanmorgen op Radio 538.

SBS bleek aan het einde van het vorige seizoen niet gelukkig met de vele gastoptredens van Kraay Jr. bij RTL en verbood hem tijdelijk nog langer in het programma zijn mening te verkondigen. Dat kwam onder meer doordat Kraay Jr. even daarvoor op grote billboards was neergezet als 'een topper van RTL' en ook zou er bij SBS wat zeer zijn nadat het concern een vergeefse poging had gedaan om Voetbal International over te nemen van RTL.

Daarnaast zou meespelen dat SBS er niet blij mee is dat er wel SBS-personen aanschuiven in RTL-programma's, maar dat dat andersom nauwelijks het geval is. In zijn column schrijft Johan Derksen daarover deze week: "Van SBS mag Hans Kraay Jr. alleen aanschuiven als Wilfred Genee en ik regelmatig beschikbaar zijn voor Shownieuws."

De papieren uitgave van Voetbal International maakt vandaag overigens al melding van een positieve uitkomst voor Kraay Jr.: 'Hans Kraay Jr. terug in Voetbal International', zo kopt het blad. RTL7-programmadirecteur Peter Lubbers laat weten dat de gesprekken met SBS "constructief" verlopen.

Eerder deze week liet Hans Kraay Jr. zelf weten dat hij sowieso niet meer wekelijks in Voetbal International te zien zal zijn. "Als ik al terug mag komen, dan zou het om de week zijn", zo zei hij.

In het blad Voetbal International herhaalt Kraay Jr. deze woorden: "Ik weet dat Peter Lubbers hierover in gesprek is. VI wil mij terug en dat wil ik zelf ook graag. SBS wil niet meer dat ik elke week aanschuif, daar kan ik me wel iets bij voorstellen. Ik zal eens in de twee weken bij VI zitten."

Luister hier naar het gesprek van vanmorgen met Hans Kraay Jr. op Radio 538.


2 opmerkingen:

Anoniem zei

Gerald Vanenburg zou best een goede vervanger van Kraaij kunnen worden elke andere week dat Kraaij jr. niet mag langskomen.

Anoniem zei

eens in de twee jaar? Goed compromis voor mij...

Een reactie posten

Plaats nu je reactie! Je kunt gebruikmaken van de volgende HTML-tags:
- <b>vet</b> = vet
- <i>cursief</i> = cursief
- <a href="http://SigaarSnor.blogspot.com/">link</a> = link