19 juli 2010


Hans Kraay Jr. sowieso niet meer wekelijks in VI

Het is nog altijd niet bekend of Hans Kraay Jr. vanaf 9 augustus, als het nieuwe seizoen van Voetbal International begint, weer bij het programma mag aanschuiven. Wel is inmiddels duidelijk dat áls SBS hem dat toestaat, het niet meer op wekelijkse basis zal zijn. Dat vertelde Hans Kraay Jr. vandaag in Ruud de Wild In De Morgen op Q-music.

Volgens Kraay Jr. zijn RTL en SBS nog altijd in onderhandeling: "Ik zit in de wachtkamer en ik hoop dat RTL en SBS er uit komen. Ik vind het leuk om bij VI te zitten." Waar de onderhandelingen zich precies op toespitsen, werd niet duidelijk.

Een wekelijks bezoek van Kraay Jr. aan de talkshow zit er dus sowieso niet meer in. "Ik heb er natuurlijk de afgelopen twee jaar bijna wekelijks gezeten. SBS betaalt mij en dat doen ze vrij behoorlijk. Zij hebben nu zoiets van: hij zit wel erg veel bij een andere zender. Als ik al terug mag komen, dan zou het om de week zijn."

Het gesprek met Hans Kraay Jr. op Q-music kun je hier (MP3) beluisteren.


5 opmerkingen:

Anoniem zei

Hansie moet blijven!

Jurjen zei

Zonder Hansie ging het toch behoorlijk goed met VI Oranje tijdens het WK. Toch zou het mooi zijn als Hansie weer wekelijks aan zou schuiven.

Anoniem zei

Maar Hansie is wel de enige die wat zegt en niet bang is voor Johan. Jammer dat hij niet wekelijks komt. :(

Jurgen zei

Waarom mag Peter R. de Vries wel regelmatig bij RTL Boulevard zitten?

Rein zei

Omdat Boulevard inferieur is aan VI

Een reactie posten

Plaats nu je reactie! Je kunt gebruikmaken van de volgende HTML-tags:
- <b>vet</b> = vet
- <i>cursief</i> = cursief
- <a href="http://SigaarSnor.blogspot.com/">link</a> = link