21 juni 2010


Linda de Mol 'bevroor' na kutscheetopmerking Derksen

In haar eigen blad LINDA. (nummer 70) komt Linda de Mol deze week terug op de kutscheetopmerking die Johan Derksen enkele maanden geleden maakte. De Mol: "Ik bevroor thuis op mijn bank, want als het over jou gaat is het toch ineens een stuk minder leuk, moet ik eerlijk zeggen."

"En dat woord. Gadverdamme, een kutscheet", gaat De Mol verder. "Het klonk niet erg charming en het allerergste: tot mijn grote ergernis had ik er, echt waar, nog nóóit van gehoord. (...) Waarom is dát nou uitgerekend de associatie die 'mijn Johan' bij mij heeft? Wat heb ik gedaan of gezegd of aangetrokken om bij Johan de gedachte aan een kutscheet te laten ontstaan?"

"Mevrouw Derken was not amused, las ik later. Ze had haar echtgenoot thuis flink de les gelezen en dat deed me deugd. Ik snap het ook wel, dat zij die opmerking niet leuk vond, want je denkt toch meteen dat dit soort knettergeluiden met enige regelmaat klinkt in het echtelijk bed van de Derksens. Hoe komt die man er anders op?"

Ondanks alles blijft Linda de Mol een zwak houden voor Johan Derksen: "Ik kan er inmiddels hartelijk om lachen, om die gekke Johan met zijn malle uitspraken."

De vrouw van Johan Derksen heeft hem deze week naar aanleiding van het stuk in de LINDA. overigens opnieuw onderuit de zak gegeven, zo vertelde Derksen zelf in VI Oranje.

De hele editorial in LINDA. kun je hier lezen (naar pagina 2 en dan inzoomen).


1 opmerking:

Anoniem zei

Linda de Mol is echt vreselijk irritant

Een reactie posten

Plaats nu je reactie! Je kunt gebruikmaken van de volgende HTML-tags:
- <b>vet</b> = vet
- <i>cursief</i> = cursief
- <a href="http://SigaarSnor.blogspot.com/">link</a> = link