21 juni 2010


Johan Derksen: Wilfred Genee hele irritante man (Mikro Gids)

In een interview met de Mikro Gids haalt Johan Derksen weer eens uit naar Wilfred Genee. De twee heren kunnen goed samenwerken, maar gaan er prat op privé niet veel met elkaar op te hebben. In de Mikro Gids noemt Derksen Genee een "hele irritante man".

Derksen: "Hij is de ijdeltuit bij uitstek. Als dertiger verfde hij zijn haren al. Hij zit altijd onder de gel en hij föhnt dat het een verschrikking is. Máár: hij is een uitstekende presentator! Ik respecteer hem zeer. Ik kan heel goed met hem werken, maar we komen niet bij elkaar over de vloer."

Overigens wil Derksen dat ook niet eens, zo zegt hij. "Ik wil privé niets met hem te maken hebben. Er zijn, voor het goede begrip, ook een hele hoop mensen die privé niets met mij te maken willen hebben."

Momenteel werken Derksen en Genee iedere dag samen voor hun WK-talkshow VI Oranje. Derksen: "Ik vind de mensen om me heen inderdaad af en toe knap vervelend, laat daar geen misverstand over bestaan. Maar ik heb het er totaal niet moeilijk mee. Als ik de indruk wek daar tegen mijn zin te zitten, dan is dat een misverstand."


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Plaats nu je reactie! Je kunt gebruikmaken van de volgende HTML-tags:
- <b>vet</b> = vet
- <i>cursief</i> = cursief
- <a href="http://SigaarSnor.blogspot.com/">link</a> = link