20 april 2010


Wilfred Genee wil algemene talkshow presenteren

In een interview in de NCRV-gids spreekt Wilfred Genee zijn wens uit om meer dan alleen voetbalprogramma's bij RTL te gaan presenteren. Hij acht zichzelf prima geschikt als presentator van een algemene talkshow.

"Ik zou graag een talkshow presenteren op een breder gebied dan ik nu doe. Niet in mijn eentje. Daar zou iemand bij moeten die net datgene heeft wat ik niet heb. Dat warme, dat grappige, dat leuke."

Op dit moment presenteert Genee op BNR Nieuwsradio overigens al iedere vrijdag een live talkshow met uiteenlopende gasten (The Friday Move). Hij denkt dat hij dat ook op de tv moet kunnen. "Het is misschien aanmatigend om te zeggen dat ik het kan. Maar als ik kijk naar de mensen die dit soort programma’s maken, dan denk ik dat ik prima in staat ben een goed praatprogramma neer te zetten."

RTL Boulevard, dat volgens hem de diepgang van een platbodem heeft, wil hij niet langer presenteren. Ook een ander amusementsprogramma, lijkt hem geen goed idee. "Ik weet ook goed wat ik niet kan"", aldus Genee. "Ik ben niet grappig. Je moet mij daarom ook geen puur amusement laten presenteren."

Zijn kracht? "Ik kan goed luisteren en zet mezelf steeds minder op de voorgrond. Net als een goede scheidsrechter. Je zorgt ervoor dat je niet op valt, dat het een mooie wedstrijd wordt."

Lees ook: Wilfred Genee: RTL Boulevard heeft diepgang platbodem


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Plaats nu je reactie! Je kunt gebruikmaken van de volgende HTML-tags:
- <b>vet</b> = vet
- <i>cursief</i> = cursief
- <a href="http://SigaarSnor.blogspot.com/">link</a> = link