22 augustus 2011


Wilfred Genee in Lunch! (22-08-2011)

Wilfred Genee was vanmiddag (22 augustus 2011) te horen in het Radio 1-programma Lunch!. Hij sprak er over het succes van Voetbal International, Johan Derksen en het aandeel van vrouwen in sportdiscussieprogramma's, maar ook over de situatie in Libië. Beluister hieronder het gesprek:

Zie ook:
- RTL overweegt nog steeds latenightshow met Derksen en Genee
- Elsemieke Havenga: Johan Derksen vindt vrouwen heel moeilijk
- 'Johan Derksen niet op 65e al met pensioen'



Klik hier voor een overzicht van alle gesprekjes in Lunch!.


3 opmerkingen:

Anoniem zei

Potverdomme, SigaarSnor! Kun je niet wat meer items op de homepage laten staan c.q. zetten? Nu moet ik voor sommige items van 22 augustus al 2 pagina's terug klikken! Dat zijn toch geen "oudere berichten"? Ik stel voor dat je alle items van een bepaalde dag, tenminste als het gaat om berichten van wat dán "vandaag" is, op zijn minst op de homepage laat staan, zodat ik niet hoef te klikken.

Anoniem zei

Nog iets!!
Ben ik halverwege met luisteren van bovenstaand audiofragment, plaats ik een reactie, gaat dat audiofragment weer terug naar 00:00 !!

SigaarSnor zei

@Anoniem: Tweede kan ik sowieso niets aan doen, eerste is het overwegen waard. Probleem is alleen dat daardoor het laden van de hoofdpagina (nog) langer duurt. In de linkerzijbalk heb je ook een overzicht van de berichten, en doorklikken naar het bericht moet je op de hoofdpagina (in de meeste gevallen) toch ook.

Een reactie posten

Plaats nu je reactie! Je kunt gebruikmaken van de volgende HTML-tags:
- <b>vet</b> = vet
- <i>cursief</i> = cursief
- <a href="http://SigaarSnor.blogspot.com/">link</a> = link