RTL is met Heineken (de eigenaar van Amstel) een "langdurige samenwerking" aangegaan op het gebied van sport- en publieksevenementen. Heineken is deze zomer al sponsor van VI Oranje, Tour du Jour en De Spelen. Dat laatste programma wordt live vanuit het Holland Heineken House in Londen uitgezonden.
Hans Böhm, Marketing Directeur van Heineken Nederland: "RTL en Heineken vinden elkaar op het snijvlak van sport en entertainment; op die momenten dat er naar sport wordt gekeken onder het genot van een lekker biertje. Maar natuurlijk ook als er sportprestaties gevierd kunnen worden, zoals in het Holland Heineken House."
Ton Rozestraten, CCO RTL Nederland: "Sport verbindt, niet alleen Heineken Nederland en RTL, maar zeker ook Nederlanders onderling. Dat sentiment is de reden dat RTL zijn sportactiviteiten wil uitbreiden. We hebben in Heineken Nederland de ideale partner gevonden. In deze deal worden media, entertainment en marketing verenigd en dat biedt ongekende mogelijkheden om de consument op nieuwe manieren te activeren."
Zie ook:
- Johan Derksen ziet Jakhals Erik liever in Jupiler-shirt (VI Oranje)
- Derksen over Bavaria-rel en 'Jup Holland Jup' (VI Oranje)
- Derksen: Jupiler verbood items in VI Oranje
9 opmerkingen:
Eindelijk goed bier.
Met Vleminckx en Malki bewijzen de Nederlanders dat ze van verdedigen geen snars begrijpen. Maar van bier hebben ze nooit kaas gegeten.
Jup Holland Jup!
gadverdamme Amstel, Doe maar liever Jupiler
Jammer dat Hertog Jan te klein is voor dit soort sponsorships.
Het is maar een sponsor hoor je ben niet verplicht om het te gaan drinken de rest van je leven...
@reactie hierboven
HAHA
JW
Eindelijk eens goed bier als sponsor:D
EINDELIJK VOOR ELKAAR!
Een reactie posten
Plaats nu je reactie! Je kunt gebruikmaken van de volgende HTML-tags:
- <b>vet</b> = vet
- <i>cursief</i> = cursief
- <a href="http://SigaarSnor.blogspot.com/">link</a> = link