07 oktober 2011


Johnny de Mol begrijpt dat Johan Derksen niet naar uitreiking Televizier-Ring gaat

Johnny de Mol, samen met Johan Derksen en Jeroen van Koningsbrugge genomineerd voor de Zilveren Televizier-Ster Man, begrijpt dat Johan Derksen op 21 oktober niet naar de uitreiking komt. "Hij kan niet meer terug", aldus De Mol tegen Novum Nieuws. "Hij heeft zich vorig jaar nogal negatief uitgelaten over deze hele poppenkast, dus als hij nu wel was gegaan had ik het juist raar gevonden."

Johan Derksen riep vorig jaar, toen René van der Gijp was genomineerd voor een Televizier Talent Award: "Al die derderangs acteurs zitten daar te acteren. Al die namaak-apen zitten Hollywood na te doen. Die proberen te huilen en blij te zijn en ingestudeerde dankwoordjes te schrijven. Ik kots ervan! Ik wil er niks mee te maken hebben."

Dit jaar is Derksen dus zelf genomineerd. Tweemaal zelfs: met het programma Voetbal International voor de Gouden Televizier-Ring en individueel voor de Zilveren Televizier-Ster Man. Derksen liet vorige week, toen de nominaties bekend werden, direct weten niet aanwezig te zijn bij de uitreiking: "Ik ben geen type voor feesten en partijen, ik ben geen fan van die glamour. Ik ga niet bij die aangeklede apen op de rode loper staan."

Derksen heeft overigens ook al laten doorschemeren dat hij Johnny de Mol de prijs van harte gunt. De twee maakten afgelopen zomer voor het programma Waar is De Mol? samen een tocht door Texas.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Plaats nu je reactie! Je kunt gebruikmaken van de volgende HTML-tags:
- <b>vet</b> = vet
- <i>cursief</i> = cursief
- <a href="http://SigaarSnor.blogspot.com/">link</a> = link