08 april 2011


Hans Kraay Jr. over petitie: "maakt mij het uit"

Hans Kraay Jr. heeft vanmorgen in Evers Staat Op op Radio 538 gereageerd op de petitie die deze week tegen hem werd gestart. Doel van de petitie is een Voetbal International zonder 'Hansie Hansie'. De initiatiefnemers vonden de laatste twee optredens van Kraay Jr. in het programma "geforceerd, overdreven en ronduit irritant".

Heel erg onder de indruk van de petitie toonde Kraay Jr. zich niet: "Het is allemaal goed, joh. Maakt mij het uit. Volgens mij is de Hansie Hansie-site (die pleitte voor een terugkeer van Kraay Jr. in Voetbal International en ruim 55.000 keer getekend werd, red.) veel groter dan deze petitie." In dat laatste heeft Kraay Jr. overigens gelijk: de nieuwe petitie is op moment van schrijven zo'n 750 keer getekend.

Wel geeft Kraay Jr. toe dat hij bij zijn terugkeer in het programma nogal overdreven druk deed. "Het is een heel simpel verhaal. Ik vond het heel erg dat ik daar niet meer zat. We hadden met z'n vieren toch iets opgebouwd. Ik had het gemist, ik heb acht maanden op stal gestaan. Als dan iedereen erover schrijft en Wilfred staat met een emmer haver op je te wachten... ja, dan word je wel hengstig."

Hij vervolgt: "Ik had me voorgenomen: tot aan het eerste reclameblok - maar dat duurt ongeveer 35 minuten - houd ik me heel rustig. Maar binnen anderhalve minuut hadden Wilfred en Johan, en dan met name Wilfred, al het bloed onder m'n nagels vandaag gehaald. Dus sloeg ik op hol."

Schuldbewust: "De mensen die keken vonden het volgens mij nog wel amusant, maar het was een beetje hengstig. Nu ben ik weer helemaal mezelf." Op maandag 2 mei schuift Hans Kraay Jr. weer aan aan tafel bij Voetbal International en kunnen we zien of hij inderdaad rustiger is.

Beluister hieronder het gesprek met Hans Kraay Jr. in het programma Evers Staat Op:



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Plaats nu je reactie! Je kunt gebruikmaken van de volgende HTML-tags:
- <b>vet</b> = vet
- <i>cursief</i> = cursief
- <a href="http://SigaarSnor.blogspot.com/">link</a> = link