23 juni 2020


Johan Derksen: ''Ik heb in tweeëntwintig jaar tijd nog nooit zo’n k*tshow gemaakt''

De best bekeken uitzending van Veronica inside ooit, maandagavond, was volgens Johan Derksen meteen de slechtste ooit. „Ik heb in tweeëntwintig jaar tijd nog nooit zo’n k*tshow gemaakt”, reageert Johan Derksen vandaag in de Telegraaf.

„Ik moet zeggen dat ik de laatste tijd al met heel weinig plezier naar de uitzending kwam”, lucht Derksen zijn hart. „Daar heb ik ook geen geheim van gemaakt. Als je dan een avond als gisteren hebt, dan helpt dat niet. Ik ben heel erg boos geworden om de uitzending. Ik vond het de slechtste die we ooit gemaakt hebben. De hele show kreeg een totaal andere sfeer, vond ik, en dat is Gijp volkomen met me eens.”

Derksen en René van der Gijp voelen zich, volgens de ’bromsnor’, overvallen door Genee en de eindredacteur. Zij zetten advocate Natacha Harlequin en ex-voetballer Dries Boussatta aan tafel. Derksen: „Normaal zitten de gasten aan een extra tafel, nu zaten we ineens met zijn allen. Het leek wel of onze Wilfred Nederland wilde redden en in één uur de oorlog tussen beide kampen op social media wilde oplossen.”



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Plaats nu je reactie! Je kunt gebruikmaken van de volgende HTML-tags:
- <b>vet</b> = vet
- <i>cursief</i> = cursief
- <a href="http://SigaarSnor.blogspot.com/">link</a> = link