14 maart 2011


Uitzending Voetbal International (ma 14-03-2011)

Johan Derksen, Wilfred Genee en René van der Gijp zijn iedere maandag en vrijdag anderhalf uur lang te zien in Voetbal International op RTL7. Uitzending gemist of een oude aflevering nog eens terugkijken? Dat kan!

Bekijk hier (RTL XL) of hier (directe .mp4-link) de complete uitzending van maandag 14 maart 2011. Met: Johan Derksen, Wilfred Genee, René van der Gijp, Hans Kraay Jr. (!), Peter Wekking, Iwan van Duren en Danny Vera.

Klik hier voor een overzicht van alle video's bij deze uitzending of bekijk hier alle uitzendingen van, fragmenten uit en het laatste nieuws over Voetbal International.


21 opmerkingen:

Anoniem zei

Hilarisch! Wat een geweldige aflevering, de beste van het seizoen! Zelfs René begon zich aan Hansie te ergeren! Ik kijk alweer uit naar de aflevering over 4 weken.

Anoniem zei

Heerlijke uitzending! Veel vaker dan 1x per maand hoeft van mij ook niet, de afwisseling is wel goed. René was de enige die Hans af en toe verdedigde en iig deed of ie wilde horen wat Hans te zeggen had, wel grappig om te zien.

Anoniem zei

Genant, dit moet je alleen willen als je puur en alleen voor het makkelijk scoren gaat. Helaas zal rtl 7 daar erg vatbaar voor zijn, waardoor ik die malloot er eerder 3 a 4 keer per week bij zie zitten, dan dat ze die man tegen zichzelf beschermen. En hem mij besparen.

Programma van hen en daardoor ook hun goed recht, in mijn ogen wacht je nu gewoon 1 keer per maand op hoe belachelijk het dit keer weer zal worden, in de hoop dat er 75.000 extra pipoos thuis om die stompzinnigheid lachen. De lach van Derksen op het eind was dan weer wel briljant, dus zal t zelfs nog wel blijven kijken ook vrees ik, maar dit sloeg nergens op.

Anoniem zei

Heeft iemand een mp4 link?bvd

SigaarSnor zei

@Anoniem 14-03-11 23:13: De .mp4-link is op dit moment nog niet beschikbaar. Morgenochtend vroeg hoop ik 'm te kunnen plaatsen (en misschien is er een nachtbraker die 'm hier vannacht al in de comments weet te melden).

Anoniem zei

@Anoniem 14-03-11 23:09
Zeiklul dat je er bent.

SigaarSnor zei

De directe .mp4-link is aan het bericht toegevoegd.

Anoniem zei

@Anoniem 14-03-11 23:09
Ga dan weg hier met je gezeik, lutser

Anoniem zei

Is er ook een andere mogelijkheid/site om de aflevering van gister terug te kijken? Als ik namelijk naar rtl gemist ga, krijg ik een lege site met een soort rare bubbeltjes.

SigaarSnor zei

@Anoniem 15-03-11 10:46: De directe .mp4-link (zie link in het bericht) is voor jou geen oplossing?

Anoniem zei

@SigaarSnor 15-03 11:05
Die ben ik ook aan het proberen. Alleen duurt dit downloaden meer dan 3 (!!!) uur...

Anoniem zei

Wat een mongool zeg die vdGijp in zn reactie op vGeel. vGeel heeft helemaal niet gejuicht, keek alleen verbaast achterom. Ongeloofelijk.

Ozymandias zei

Leuke uitzending, heerlijk overdreven geacteerd weer door Kraay jr. Prima om die man 1x in de maand erbij te hebben (en vooral niet vaker!) :)

SigaarSnor zei

@Anoniem 15-03-11 11:33: Je kunt de link als het goed is ook in je browser openen en dan tijdens het downloaden al direct kijken. Al zul je bij drie uur downloadtijd dan waarschijnlijk wel erg veel last van buffers hebben...

Anoniem zei

woow 3 uur :P

Ik download in paar minuten.
Probeer Internet Download Manager "IDM" is werkt goed.

Heb nu via programma dat ik ook kan downloaden :D Is wel een ander zijn post maar dat maakt niet uit :D

Anoniem zei

Een van de slechtste uitzendingen van VI.

VI Fan zei

Weet iemand wat de kijkcijfers waren? Was het weer een record?

Oh Oh Oh wat heb ik dubbel gelegen, het was echt een hilarische uitzending. Toegegeven: Hansie overdreef deze keer wel heel erg, maar ja, dat is Hansie he, je kan je zo heerlijk kapotergeren aan die man!

@SigaarSnor: Super bedankt voor alle niet uploads en links! Het is weer genieten geblazen!

Anoniem zei

Geweldige uitzending! Bedankt voor de link.

Kijkcijfers:
19 VOETBAL INTERNATIONAL 784.000
http://kijkonderzoek.nl/

Raymond zei

Ik vond het weer een superuitzending met Hans erbij.

Echt een prachtige chemie hebben de heren met elkaar.

@Sigaarsnor : Bedankt voor de aanvulling, echt top wat je voor de mensen doet.

Denk dat je van deze uitzending ook wel weer tzt leuke fragmenten kunt maken.

Hij zat vol met leuke stukken mijn inziens.

Rene zei

19 VOETBAL INTERNATIONAL 784.000

Jammer geen record, maar op zich wel te verklaren: Holland Sport had 84.000 kijkers meer dan vorige week (door Johan Cruijf).

Anoniem zei

Het eerste half uur van de uitzending was geweldig!

Een reactie posten

Plaats nu je reactie! Je kunt gebruikmaken van de volgende HTML-tags:
- <b>vet</b> = vet
- <i>cursief</i> = cursief
- <a href="http://SigaarSnor.blogspot.com/">link</a> = link