01 augustus 2013


Johan Derksen weigert te praten met 3FM

Johan Derksen weigert te praten met dj’s van 3FM die hem live in de uitzending onaangekondigd opbellen. Dat bleek gisteren (31 juli 2013) tijdens De Coen en Sander Show.

De DJ's van 3FM vreesde al dat Johan Derksen niet ging meewerken aan het item van hen, en dat voorgevoel klopte helemaal. Johan Derksen had wel een kort antwoord voor de dj's van 3FM: 'Ik wil niet onbeschaafd zijn, maar ik ga nu ophangen. Draai een lekker smakeloos plaatje voor de kids en doe waar je voor ingehuurd bent, maar ik doe er niet aan mee. Vind je het goed? Ik heb gezegd tegen de productiemedewerker dat ik er helemaal niets voor voel. Ik heb niets tegen jullie, maar ik wil niet op de radio praten over het feit dat ik met pensioen ga. Ik ga gewoon met pensioen en daar hoef ik niets aan toe te voegen.'

Johan Derksen stopt als hoofdredacteur van het blad Voetbal International. De werkzaamheden voor het gelijknamige TV programma blijft hij nog vier seizoenen doen.

Het desbetreffende fragment is hieronder te bekijken:




20 opmerkingen:

Anoniem zei

Wat een blaag die Johan

Anoniem zei

2 of 3 jaar geleden, had Johan het wel gedaan denk ik.

Anoniem zei

Walgelijke zak. Heeft na maandag sowieso TOTAAL afgedaan voor mij.

jelle zei

Wat een held, gaat altijd zijn eigen gang en durft tenminste een echte mening te geven. Doet lekker wat ie zelf wil, hou ik wel van. Al is er lastig mee om te gaan voor de meeste mensen.

Anoniem zei

BAAS!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Anoniem zei

Waarom een blaag. Als je van te voren al aangegeven hebt dat je dat niet wil dan moet je gewoon met rust gelaten worden. En al helemaal door die overbetaalde radio fossielen!

Anoniem zei

Walgelijk figuur, die Derksen.

Anoniem zei

Wat een ongelofelijke poseur.

Net doen alsof je niet van aandacht houd, maar ondertussen hijgerig in elk willekeurig kut programma komen aanschuiven om ongevraagd je ongeïnformeerde mening over van alles en nog wat te spuien.

Walgelijke hypocriet

Anoniem zei

Prima reactie van Johan op deze blaagen :-)

Anoniem zei

Waarom afgedaan? Omdat ze moeten lachen om een zich totaal overschattende presentator die met een rare overslaande stem afscheid denkt te moeten nemen van zn fans

Anoniem zei

Hij is een held . En tip van mij luister zijn muziek programma op radio rijnmond !

Anoniem zei

Die overslaande stem van Derksen komt me vaak ook de keel uit. Op die momenten vind ik Derksen ook zo zielig eigenlijk.

Anoniem zei

Johan is top,geen lafaard zoals velen hierboven.Mensen die alleen maar meelopen,nooit een mening hebben en altijd kijken wat andere ervan vinden.Johan gaat zijn eigen gang schijt aan de hele wereld topgozer gewoon.

Anoniem zei

Johan is de grootste meeloper die er bestaat. Zijn zogenaamde recalcitrantie is niks anders dan opportunisme. De ene keer dit beweren en de volgende keer het tegenovergestelde handelen.
Overigens zijn die gasten van 3FM geen haar beter met hun kutmuzak en schijnheiligheid. Maar die heeft Hans Teeuwen bij Zomergasten al haarfijn gefileerd.

Anoniem zei

"Hij is een held . En tip van mij luister zijn muziek programma op radio rijnmond !"

Alsjeblieft, die bejaarde hippie- en hoempapamuziek doet pijn aan je oren. Over fossielen gesproken.

Raimond zei

Prima reactie van Johan. Hij wil niet op de radio dus doet hier ook niet aan mee en is ook netjes gebleven. Niks mis mee.

Dhr. P. Niskoker zei

Zou het iets te maken hebben met zijn optreden in Knevel en Poephoofd gisteravond? Ik heb weleens gehoord dat gasten "exclusief" moeten blijven en geen andere media te woord mogen staan. Zo wordt ook een gast geweigerd bij P&W die eerder op de avond bij DWDD is verschenen.

Verder nogal zielig van Derksen. Claimt dat hij het niet over zijn pensioen wil hebben, maar schuift dan wel lekker aan bij Poephoofd en Gristenfundi om z'n act weer op te voeren. Het klopt dat Johan totaal niet kan acteren. Daarom valt hij ook telkens door de mand als hij alweer de norse azijnpisser speelt. En het valt me op dat dit de laatste tijd veel vaker voorkomt. Zum kotsen.

Anoniem zei

Johan heeft gelijk. Allemaal bagger en dom gelul op de radio

Renzo

Anoniem zei

Johan is een BAAS helemaal top die gozert.

E. zei

hahaha 3FM sukkeltjes!

Goed gedaan Johan! Held! :))

Een reactie posten

Plaats nu je reactie! Je kunt gebruikmaken van de volgende HTML-tags:
- <b>vet</b> = vet
- <i>cursief</i> = cursief
- <a href="http://SigaarSnor.blogspot.com/">link</a> = link