20 oktober 2011


Terugkeer René van der Gijp lijkt opnieuw langer te gaan duren

Het is nog altijd niet zeker wanneer René van der Gijp weer aanschuift aan tafel bij Voetbal International. Dat vertelde Wilfred Genee vanmiddag in de Coen & Sander Show. "Het laatste verhaal is dat hij nog maar op 85 procent zit en weer even tot zichzelf moet komen", aldus Genee.

In eerdere berichten werd er vanuit gegaan dat Van der Gijp aanstaande maandag (24 oktober) terug zou keren. Bij Voetbal International had men zelfs stiekem de hoop dat hij morgen, tijdens een feestelijke uitzending ter ere van de uitreiking van de Gouden Televizier-Ring, weer zijn opwachting zou maken.

"Ik ga er niet vanuit", zegt Genee daar nu over. "We zijn wel steeds met hem bezig, maar hij is gewoon helemaal uit de lijn op dit moment. We krijgen 'm telefonisch niet meer te pakken."

Genee geeft toe zich zorgen te maken. "Je kunt het niet helemaal plaatsen, welke kant het nu opgaat. Ik weet niet of je het verhaal in Voetbal International hebt gelezen? Als iemand zo openhartig over z'n eigen emoties is... Dat vond ik nogal wat. Het is vrij heftig allemaal."


15 opmerkingen:

Anoniem zei

Ze moeten hem met rust laten. Ik hoor steeds een beetje terug bij Johan en Wilfried dat hij een aansteller is. Ze doen er soms zelfs een beetje lacherig over. De tijd van empathie lijkt een beetje voorbij bij de heren.

Anoniem zei

Stiekem had ik de hoop dat hij er morgen bij zou zijn. Helaas dus waarschijnlijk niet. SigaarSnor, ga jij nog iets doen hier om mensen extra alert te maken op stemmen voor morgen?

Anoniem zei

Er is al 1 promotie filmpje: http://www.youtube.com/watch?v=T57z86q4-GA (wel mislukt dat weet ik). Maar ik denk dat hij beter zelf kan antwoorden hierop, volgens mij komt er wel een filmpje :D

Anoniem zei

zoiets heeft tijd nodig.niet 'een paar weekjes'.als hij slim is,en de mensen om hem heen ook,dan moet hij gewoon tot de winterstop wegblijven en dan pas weer eens verder kijken.

SigaarSnor zei

@Anoniem 20-10-11 20:57: Ja, er komt (als het goed is) vanavond nog een filmpje op mijn YouTube-kanaal en deze site, die uiteraard ook via Twitter/Facebook/Hyves/Google+ verspreid zal worden. Daarin een oproep om morgen op VI te gaan stemmen. :)

SigaarSnor zei

@Anoniem 20-10-11 20:57: Stem op Voetbal International voor de Gouden Televizier-Ring!.

Anoniem zei

Ik zelf heb precies dezelfde klachten die vd Gijp heeft. Hij heeft totale rust nodig,de druk wordt die man teveel. Ik zelf kan niet eens de vaatwasser uitruimen onder een (tijds)druk. Het kan een dag, een week, of een jaar duren voor je weer ergens klaar voor bent.

krayface zei

Heb liever dat ze gewoon niets zeggen. Dan zijn er ook geen verwachtingen.

Anoniem zei

Kom op boys, ik moet nog zien of hij uberhaupt wel terug gaat komen. Laat hem gewoon met rust, dan komt alles ook veel sneller weer goed.

Anoniem zei

Rene is een aansteller.

Anoniem zei

Rene is geen aansteller, hij is gewoon psychisch niet in orde. Dit zou nog wel eens heel lang kunnen duren, zoniet dan is hij nog wel ziek, maar laat hij het niet merken.

Anoniem zei

Mensen met een angst of paniek stoornis kunnen lang uit de roulatie zijn.

Anoniem zei

Eerste reactie op dit nieuwsbericht (bovenaan) is natuurlijk onzin. Als er 2 zich werkelijk zorgen maken zijn die 2 het en Boskamp natuurlijk erbij....

Dat ze hadden gedacht dat hij alweer kon aanschuiven kwam mede doordat het alweer een stuk beter ging waaruit logischerwijs optimisme ontstond.

Anoniem zei

Het EK 2012 zou een reden kunnen zijn voor een mooie terugkeer, want vergeet inderdaad niet dat mensen die in zo'n periode zitten, er soms lang de tijd voor moeten hebben om weer op de volle 100% te functioneren

Anoniem zei

van der gijp, je bent een aansteller, er zijn mensen die aan terminale kanker lijden, hersenbloedingen hebben gehad enz. en jij gaat gewoon 5 maanden niet werken omdat je een zweetaanval hebt gehad, mijn conclusie is daarom ook dat jij een zwak persoon bent die alles probeert te verwerken door als een gek te gaan lachen maar dat werkt blijkbaar niet erg

Een reactie posten

Plaats nu je reactie! Je kunt gebruikmaken van de volgende HTML-tags:
- <b>vet</b> = vet
- <i>cursief</i> = cursief
- <a href="http://SigaarSnor.blogspot.com/">link</a> = link