12 februari 2011


Uitzending Voetbal International (vr 11-02-2011)

Johan Derksen, Wilfred Genee en René van der Gijp zijn iedere maandag en vrijdag anderhalf uur lang te zien in Voetbal International op RTL7. Uitzending gemist of een oude aflevering nog eens terugkijken? Dat kan!

Bekijk hier (RTL XL) of hier (directe .mp4-link) de complete uitzending van vrijdag 11 februari 2011. Met: Johan Derksen, Wilfred Genee, René van der Gijp, Frénk van der Linden, Co Stompé, Marcel Maijer en Danny Vera.

Klik hier voor een overzicht van alle video's bij deze uitzending of bekijk hier alle uitzendingen van, fragmenten uit en het laatste nieuws over Voetbal International.


14 opmerkingen:

Anoniem zei

Goeie kerel die Frenk. Weet niet heel veel van voetbal maar weet de juiste vragen te stellen aan Derksen en Van der Gijp zo wordt het programma wat journalistieker dan met enkel Genee. Van mij mag hij vaker aanschuiven (bijv over een maand weer).

Anoniem zei

nee ik vond het echt een lul

Jurgen zei

Goede uitzending weer. Alleen staat er een fout in de titel, vrijdag was het de 11e en niet de 12e :)

Anoniem zei

Nee, die Frenk zie ik absoluut liever niet meer als gast bij VI. Ik werd niet goed van die onnozele vragen de hele tijd. Sterker nog, ik vond deze aflevering een van de slechtste die ik me kan herinneren, Hoe een gast een aflevering kapot kan maken zag je hier.

Anoniem zei

@anoniem 12-02-11 17:48

Helaas ben ik het helemaal met je eens. Een waardeloze uitzending. Het eerste half uur was het alleen maar schreeuwen. En vd Linden stelde op zich goede vragen maar die pasten niet in het soort programma dat VI is.
Hij kon zijn rol van interviewer niet loslaten. Als Genee niet telkens had ingegrepen ging het de hele uitzending over het onderwerp waarmee ze de uitzending waren gestart.
Iedere keer vroeg hij: "Waarom? Waarom?" Zijn vragen hielden het programma alleen maar op. Volgens mij was hij ook niet echt een vaste kijker van het programma, want veel dingen die hij vroeg zijn al honderd keer door Derksen en vdGijp uitgelegd.
Dan zelfs nog liever Prem...

Arnold zei

@anoniem 13-02-11 07:11

Mooi gezegd. Maandag weer Johan Bo(k)skamp :D

Anoniem zei

Mogen van mij wel is wat andere gezichten komen!!!

Anoniem zei

dames en heren
het was een 'andere' uitzending
nou en?
er was weinig voetbal te bespreken dus was er tijd genoeg voor andere dingen..in een aflevering veel over en niet van Johan Derksen gehoord..omdat Van der Linden vroeg...
niet iedere uitzending moet zo
maar een keer voor de afwisseling
en Prem beter?
nee...want vriend Prem wil over zichzelf praten en Van der Linden wil anderen laten praten
en de opmerking of Van der Boog met de vrouw van Derksen naar bed was geweest was een beste.

Anoniem zei

Nou nou, het is een journalistiek programma, origineel is het geen amusement programma.
Dat er veel grappen vallen is slechts een bijzaak van het gebeuren.

SigaarSnor zei

@Jurgen: Scherp, aangepast!

Anoniem zei

Was inderdaad een andere uitzending dan anders maar daarom niet minder leuk! Door het constante vragen van Frénk kregen Johan en in mindere mate René de gelegenheid om met leuke verhalen en anekdotes uit de oude doos te komen. Prima vent die Frénk, mag er rustig iedere maand een keertje bijzitten.

Ehm Prem? Nee alstublieft niet zeg, blegh.

Anoniem zei

Onbegrijpelijk dat er toch mensen zijn die deze nieuwe gast geslaagd vonden en hem vaker in dit programma willen zien. Voor het eerst heb ik bijna weggezapt, vaart en plezier werd door Frénk van der Linden uit het programma gezogen. Ik overdrijf niet, ben al jaren een trouwe kijker maar heb dit nog niet eerder meegemaakt. Volgens mij irriteerde Wilfred zich ook en zei hij dat ze Frenk niet nog een keer uitnodigen. * Fingers crossed :)

Anoniem zei

iemand de stream van vi? heb het gemist en rtl.nl werkt niet

Anoniem zei

Ik snap ook niet waarom mensen Frank een leuke gast vinden. Je kan zeggen wat je wilt over Prem, maar hij heeft een duidelijke eigen mening (irritant of niet) en vraagt niet 100 keer aan Johan waarom hij ergens iets van vindt. Je kan je verschrikkelijk aan Prem ergeren maar hij is uniek in zijn soort. Door Frank zat er geen flow meer in het programma en ik heb bijna weggezapt, voor het eerst in mijn leven. Johan Boskamp en Emile Schelvis zijn tenminste deskundig en uniek in hun soort.

Een reactie posten

Plaats nu je reactie! Je kunt gebruikmaken van de volgende HTML-tags:
- <b>vet</b> = vet
- <i>cursief</i> = cursief
- <a href="http://SigaarSnor.blogspot.com/">link</a> = link