14 februari 2011


Uitzending Voetbal International (ma 14-02-2011)

Johan Derksen, Wilfred Genee en René van der Gijp zijn iedere maandag en vrijdag anderhalf uur lang te zien in Voetbal International op RTL7. Uitzending gemist of een oude aflevering nog eens terugkijken? Dat kan!

Bekijk hier (RTL XL) of hier (directe .mp4-link) de complete uitzending van maandag 14 februari 2011. Met: Johan Derksen, Wilfred Genee, René van der Gijp, Johan Boskamp, Mattijs Manders, Freek Jansen, Iwan van Duren en Danny Vera.

Klik hier voor een overzicht van alle video's bij deze uitzending of bekijk hier alle uitzendingen van, fragmenten uit en het laatste nieuws over Voetbal International.


23 opmerkingen:

Akif zei

Snor,

Hoe kom je steeds aan de mp4 files?

Anoniem zei

heb je die link van vi van vanavond? zonder rtl.

Anoniem zei

@anoniem 00:03: staat nog niet online.

Anoniem zei

Ja. Ik woon in london. Ik kijk altijd via de mp4 link met iphone. Helaas. Ik probeer het later in de week nog eens.

Hardstikke bedankt verder voor het bijhouden van deze site.

Gr. Maarten

Anoniem zei

Hier de link van het stuk over ''De vierde man'' van Rene van der Gijp :

http://www.youtube.com/watch?v=E_QmJ0wuECM

Echt een heel geinig stuk is het, Rene was weer in topvorm.

Anoniem zei

Wat een verschil met de uitzending van vrijdag. Johan Boskamp is onverstaanbaar maar toch 10x leukere gast dan die saaie Frenk.

Anoniem zei

J. Boskamp = Held

Anoniem zei

Boskamp is inderdaad een leuke gast. Maar verder kreeg ik een beetje een vies na-smaakje in mijn mond van de uitzendingen van gister. Dat gezanik over die 4e man vond ik een dieptepunt. Als je 'de 4e man' vervangt door schoonmaker, vuilnisman, iemand die de hele dag op het kantoor achter de pc zit, of welk ander beroep en daar dat soort dingen over gaat zeggen is het dan nog steeds grappig? Het is simpel, als Verbeek gewoon zijn gemak houd wordt hij ook niet weggestuurd. Bij elke andere sport zou Verbeek ook zijn weggestuurd.

Beweren dat het thuispubliek van PSV liever Manolev ziet struikelen dan een goede voorzet geven? Misschien grappig bedoeld? (en gefaald) maar gewoon onzin. Van der Gijp die de rest er van probeert te overtuigen dat alle lange spelers traag zijn wat feitelijk niet hoeft te zijn. Het werd een beetje een roep-maar-wat-want-dan-zijn-we-grappig-uitzending. En bij 'roep-maar-wat' denk ik al snel aan Studio Voetbal en dan haak ik toch af.

Humor in VI is leuk, platte ongenuanceerde opmerkingen kan ik ook nog wel tegen, maar het programma onderscheid zich door goede inside informatie en vooral de scherpe analyses. Die mis ik de laatste tijd wel eens. Het wordt het een beetje inhoudsloze stand-up comedy.

Anoniem zei

mp4 link: http://iptv.rtl.nl/nettv/Mon22.RTL7_110214_19271018_Voetbal_International_s.mp4

Anoniem zei

Graag de link zonder RTL want dan kan ik de uitzending op mij iPad kijken. Bedankt! Groeten, Bastiaan

Anoniem zei

@anoniem

hier is de link: http://iptv.rtl.nl/nettv/Mon22.RTL7_110214_19271018_Voetbal_International_s.mp4

Anoniem zei

@Anoniem 15-02-11 10:56
Azijnzeiker! Jij hoort thuis bij de NOS.

Anoniem zei

Ik ben het er wel mee eens. Rene is grappig maar het is wel een voetbal programma. Ik vind zelfs Johan niet leuk als hij de pias probeert uit te hangen. Johan is leuk door hoe hij is. Hij is geen comediant van nature, eerder het tegenovergestelde. Je ziet ook hoe ongemakkelijk hij zich voelt als ie geforceerd grappig doet. Sorry maar wil niet azijnzeiken. Geweldig programma. Gegroet. Maarten.

Anoniem zei

Bedankt voor de mp4 link zonder RTL! Groeten, Bastiaan

John Bijsterbosch zei

Grote dank voor de mp4 link vanuit Nieuw Zeeland!!

Koen zei

Bedankt voor de mp4-link! Nu kunnen wij hier ook eindelijk de uitzending van maandag bekijken.

Groeten vanuit Nieuw Zeeland!

Anoniem zei

Ook vanuit spanje hier bedankt voor de mp4 link

Anoniem zei

heeft iemand alvast de link voor vanavond zonder rtl? Ik zou graag willen kijken vanavond. alvast bedankt. de groeten.

Anoniem zei

hoe kom ik aan de mp4 file van vanavond?

Anoniem zei

@anoniem 18-02-11 16:05 en @anoniem 18-12-11 16:08

In de .mp4 links zit bij mijn weten niet een dusdanige logica dat je 'm zelf kan produceren voor toekomstige uitzendingen. Tuurlijk de bestandsnaam zal beginnen met Fri22.RTL7_110218_ (Dag, uur, zender, datum, daarna komt er een cijfercombinatie waarin ik geen logica kan ontdekken).
Sigaarsnor zal de link zeker in het bericht zetten als die beschikbaar is (m.a.w als RTL het bestand heeft ge-uploaded).
Anders wil ik wel back-up spelen en de link hier posten (of onder het bericht van de uitzending van vanavond), net zoals ik de link hierboven heb gepost.

Anoniem zei

iemand de mp4 van vanavond al ?

SigaarSnor zei

De .mp4-link van deze uitzending staat nu (ook) in het bericht. Helaas heeft RTL de RTL Gemist iPad-website veranderd en moet nu een speciale RTL XL iPad App gedownload worden. Het is me nog niet gelukt om nu de .mp4-link van een uitzending te achterhalen. Als iemand een manier weet, dan hoor ik het graag!

Anoniem zei

er is volgens mij nog wel een manier:
de rtl ipad app gebruikt de rechtstreekse link nog steeds (anders werkt het niet op de ipad) alleen is die link nu "geheim".

Enige manier is volgens mij om de ipad app te gebruiken en de voetbal international uitzending te bekijken: vervolgens kan je twee dingen doen op je router een netstat bekijken en zien welk packets heen en weer gaan OF een laptop tussen je modem en router hangen met een hub (geen switch) en de packets sniffen met bijv ethereal

Een reactie posten

Plaats nu je reactie! Je kunt gebruikmaken van de volgende HTML-tags:
- <b>vet</b> = vet
- <i>cursief</i> = cursief
- <a href="http://SigaarSnor.blogspot.com/">link</a> = link