01 januari 2011


Guido Weijers over Johan Derksen (Oudejaarsconference 2010)

In zijn Oudejaarsconference, die gisteren (31 december 2010) werd uitgezonden op SBS6, maakte Guido Weijers ook enkele opmerkingen over Johan Derksen. Zo zei hij onder meer: "Altijd als ik Johan Derksen zie, dan denk ik: ik moet de planten nog water geven." Bekijk zijn uitspraken in de YouTube-video hieronder (fragment loopt tot 0:50). De gehele show kun je hier online terugkijken.

Opvallend is overigens dat een quote van deze grap al op 14 oktober 2009 (!) als reactie onder deze blog op SigaarSnor.blogspot.com werd geplaatst. Het betrof een opmerking van comedian Pieter Jouke in het Veronica-programma CQC. Interessante vraag derhalve: heeft Pieter Jouke meegeschreven aan de Oudejaarsconference óf leest Guido Weijers ook SigaarSnor.blogspot.com c.q. keek hij naar CQC en is hij zo vrij geweest deze grap te 'adopteren'?



14 opmerkingen:

Bram Kok zei

Als hij zichzelf nou niet zo grappig zou vinden, zou het misschien nog wel leuk zijn...

Anoniem zei

Misschien ben ik heel dom, maar kan iemand mij de grap uitleggen? Ik snap 'm serieus niet...?

Anoniem zei

Ja voor de humor moet je bij guido zijn......Wat SBS? oh vergeet dan maar wat ik zei

Anoniem zei

Pieter Jouke is een schrijver voor Guido Weijers. Blijkbaar heeft ie een grap gerecycled.

Anoniem zei

hij is niet leuk! jensen publiek?

Anoniem zei

Wat was de grap nu? Planten water geven.....

Jurgen zei

Ok negatievelingen, goed begin van 2011! -.- Ik vind hem wel leuk :)

Anoniem zei

Guido Weijers staat er om bekend dat hij andermans grappen jat. Zo ook van engelse en amerikaanse comedians als Jimmy Carr. Misschien voor de volgende show een idee om dan ook meteen de goede grappen te stelen en niet de flauwe...

Superbeelden zei

Ik had deze video ook op mijn kanaal staan en nu is hij wegens auteursrechten verwijderd. Het vervelende is dat als dit nog 1 keer gebeurd me hele account verwijderd wordt! Dit filmpje is nog wel te zien!

Superbeelden zei

Ik zie nu dat ook deze niet meer te zien is!

OranjeEINS zei

@Superbeelden
Ik ken dat gevoel. Ik kreeg 3 of 4 keer schendingen in eens en had er ook al 1 of 2 staan. Gevolg alle VI filmpjes en meer weg. Je kunt beter nu een tweede account aanmaken en daar nieuwe filmpjes gaan plaatsen.

Anoniem zei

Guido Weijers is zo slecht he!!!!

schele mongool

Anoniem zei

Schande dat die filmpjes verwijderd worden, hier halen die mensen juist hun legitimiteit vandaan, maar RTL snapt dat blijkbaar niet.

Anoniem zei

Al die amateur cabaraties kunnen toch geen eigen grappen verzinnen. Nog niet eens te benoemen dat het niet grappig is.. We want HANS TEEUWEN back.... (komt overigens binnenkort weer met nieuwe show)

Een reactie posten

Plaats nu je reactie! Je kunt gebruikmaken van de volgende HTML-tags:
- <b>vet</b> = vet
- <i>cursief</i> = cursief
- <a href="http://SigaarSnor.blogspot.com/">link</a> = link