04 augustus 2010


Tijl Beckand vernam blijde nieuws VI via de radio

Het was voor Tijl Beckand een kleine verrassing toen hij gisteren op de radio hoorde dat hij op regelmatige basis zal gaan aanschuiven bij Voetbal International. Dat liet hij gisteren in SBS Shownieuws weten.

Johan Derksen vertelde gisteren in de Coen & Sander Show op Radio 3FM dat Beckand één van de vervangers van Hans Kraay Jr. in het voetbalprogramma wordt. Beckand wist niet dat de deal al rond was.

"Ik hoorde het ook vandaag op de radio", aldus Beckand. "Het is in mijn vakantie rondgekomen en opeens was Johan Derksen op de radio en die zei dat ik mee ging doen."

Beckand weet dan ook nog niet wanneer hij voor het eerst zal aanschuiven, maar hij heeft er al wel veel zin in. "Johan Derksen en René van der Gijp zijn ontzettend snel en gevat en Wilfred Genee is heel deskundig. En hij heeft een waanzinnige kop met haar."

Overigens zal Beckand niet, net als Derksen, Wesley Sneijder en Yolanthe Cabau van Kasbergen constant aan gaan pakken. "Dat is Johan. Ik ga een ander echtpaar kiezen. Dat is een echtpaar uit de Eerste Divisie. Die naam moet ik later nog bekend maken, maar het is een glamourkoppel uit Geldrop."

Hoewel op de schouders van Beckand de zware taak ligt om Hans Kraay Jr. te doen vergeten, loopt hij over van vertrouwen. "Ik weet vrij veel. Noem mij een jaartal en dan zeg ik wie er toen wereldkampioen was."

Het item in SBS Shownieuws is hier te zien.


6 opmerkingen:

ikweetalles zei

vind Tijl Beckand wel een mooie keuze voor gast, ik denk dat ze er ook nog een voetbal expert erbij nemen.

Vanenburg / van Halst / Stam / van Himtum ofzo

Anoniem zei

Ja idd Tijl Beckand is echt fantastisch. Quotes als

"Johan Derksen en René van der Gijp zijn ontzettend snel en gevat en Wilfred Genee is heel deskundig. En hij heeft een waanzinnige kop met haar."

en

'' Dat is Johan. Ik ga een ander echtpaar kiezen. Dat is een echtpaar uit de Eerste Divisie. Die naam moet ik later nog bekend maken, maar het is een glamourkoppel uit Geldrop."

Kunnen mij niet meer laten wachten totdat hij aan tafel schuift. Ik kijk er al naar uit :D!

Anoniem zei

Jep vind hem ook erg grappig!
Sommig vinden het een lul omdat hij gemaakt grappig is, wat een onzin, als renee begint aan een anekdote weet hij ook dat iedereen aan het wil en gaat lachen.

Anoniem zei

Ik moest ook lachen om die opmerkingen over het haar van Wilfred en het glamourkoppel uit Geldrop :) Heel droog en ik "hoor 't 'm zeggen".
Ik hield niet vh programma de lama's maar vond 'm bij vi-oranje wel sterk.

Anoniem zei

Eigenlijk zit ik niet zo op deze vent te wachten. Vanenburg en Stam daarentegen mogen van mij wel aanschuiven :)

Anoniem zei

Ik zeg Sjaak Polak aan tafel

Een reactie posten

Plaats nu je reactie! Je kunt gebruikmaken van de volgende HTML-tags:
- <b>vet</b> = vet
- <i>cursief</i> = cursief
- <a href="http://SigaarSnor.blogspot.com/">link</a> = link