14 mei 2010


Poll: Wie moet de vervanger van Hans Kraay Jr. worden?

Zoals bekend is Hans Kraay Jr. volgend seizoen waarschijnlijk niet of minder vaak in Voetbal International te zien. Her en der zijn veel verschillende personen geopperd die in plaats van hem in het programma zouden kunnen gaan zitten. SigaarSnor.blogspot.com heeft op basis daarvan een lange lijst samengesteld met allerlei mogelijke vervangers. Wie is volgens jou het meest geschikt? Vul de poll in de rechterzijbalk op deze site in!

- Je kunt meerdere personen selecteren; kies iedereen die jij geschikt acht.
- Als je voor 'Anders, namelijk...' kiest, laat dan onder dit bericht weten wie.

Stemmen kan tot vrijdag 21 mei om 09:00 uur.


17 opmerkingen:

Frank zei

Nico Dijkshoorn!

Anoniem zei

uhmm... Hugo borst heeft toch een contract bij nos? waarom op hem stemmen dan? Hugo camps heeft gezondheidsproblemen, vond hem geweldig vroeger, co adriaanse zit in Qatar. Aad de mos is gek, mulders zitten bij nos, J. cruiff wil niet op tv, W v hanegem (geweldige man) moet per woord betaald worden, Prem slaat nergens op, gewoon Henk spaan op maandag en frits barend/nico dijkshoorn op vrijdag.

SigaarSnor zei

@Anoniem: Heb met opzet geen rekening gehouden met lopende contracten elders. Dan zou bijvoorbeeld Hans Kraay Jr. een paar jaar geleden ook geen optie geweest zijn vanwege zijn contract bij SBS. (En bovendien kunnen contracten ook altijd afgekocht worden.)

Anoniem zei

okee bedankt...

Anoniem zei

Leuke Poll!

Jan Everse viel me op doordat ie itt vele voetbalmensen wél een mening had.
Als het niet Van Halst, Van Hooijdonk, de beide Mulders of Medendorp wordt vind ik het prima.

Mijn favoriete vervangers zouden zijn:
Henk Spaan
Jan Everse
Jean-Marie Pfaff (zou geniaal zijn haha)

Eigenlijk zou ik qua amusementswaarde het liefst Peter R de Vries als gast zien. Dat wordt geweldig tussen Derksen en De Vries, die elkaar irriteren (zie uitzending P&W uit 2008).
Ik zie het al voor me: 2 amusante, deskundige, maar ook wat pedante en soms zeer irrante heren die elkaar in de haren vliegen en continue zeggen: "Ik begin nu aan m'n 87e seizoen in de voetballerij", of "ik loop al 74 jaar mee in de misdaadwereld".

Anoniem zei

zoals ik al op Hyves zei Kenneth Perez en anders Hugo borst die wil heus wel de Nos verlaten voor RTL en naar zijn vriend Johan Derksen gaan.

Anoniem zei

Pierre Van Hooijdonk laat me niet lachen. Heb je die wel eens tijdens een Nederlands elftal wedstrijd gehoord als CO commetator, nee dat kan echt niet xd

Anoniem zei

En wat dacht je van Kenneth Perez, heb je die wel eens bij sport 1 united gezien.... waardeloos, heb nooit zo'n saaie gast gezien als perez, kan echt niet hoor.

Anoniem zei

Was een leukere poll geweest als er alleen 10 serieuze namen op stonden, nu heb je er 40 waarvan meer dan de helft onzin is. Prem snap ik gewoon niet. Waarom hij stemmen heeft gekregen weet ik ook niet. Hij klinkt als een naaimachine en heeft geen verstand van voetbal.

Anoniem zei

Idd Anoniem.

en volgens mij heeft Johan Derksen een gruwelijke hekel aan Zeljko Petrovic,(zie Youtube) toch vind ik Iwan van Duren die onder contract staat bij Vi ook een hele goede optie ik vind zijn verhalen erg boeiend samen met Tom Knipping

SigaarSnor zei

@Anoniem: Heb de lijst juist met opzet zo breed mogelijk gehouden. Wat ik als serieuze namen zie, ligt voor jou misschien alweer heel anders. Nu zijn de meeste opties wel gedekt en omdat je op meerdere personen kunt stemmen, worden de 'onzinnamen' vanzelf wel uitgefilterd.

Dat Derksen een hekel aan iemand heeft, hoeft overigens ook niet per se een belemmering te zijn. Kraay Jr. en Genee zijn immers ook geen grote vrienden van hem. En RTL schijnt bezig te zijn met Pierre van Hooijdonk, daar is Derksen in het verleden toch ook niet altijd even vleiend over geweest.

Anoniem zei

Jan Peter balkenende en clown Bassie kunnen dan ook op de lijst.

GH zei

Jan Everse heeft op mij een Prima indruk achtergelaten, ik zou hem nog 1 uitzending laten komen om te laten zien of het echt wat is.
Pierre van Hooijdonk loop ik niet warm voor, vind het zelfs een beetje irritant en nietszeggende kerel.
Het liefst Youri Mulder, Jan Everse of van Hanegem

Da Phoenix zei

Ik ben voor Jan Everse, Jan Mulder, Marco van Basten.(was toen wel leuk vlak voordat hij bij Ajax ging werken)
En anders namelijk... Simon Zwartkruis

Anoniem zei

Wat een slechte poll zeg, veel gekke namen, slaat helemaal nergens op.

Anoniem zei

Piet Keur lol

Anoniem zei

ruud krol en soren lerby zijn ook goeie opvolgers

Een reactie posten

Plaats nu je reactie! Je kunt gebruikmaken van de volgende HTML-tags:
- <b>vet</b> = vet
- <i>cursief</i> = cursief
- <a href="http://SigaarSnor.blogspot.com/">link</a> = link