16 oktober 2009


Hans Kraay Jr.: ze komen niet aan m'n familie (De Wereld Draait Door)

Hans Kraay Jr. was gisteren te gast in De Wereld Draait Door, waar hij kwam praten over Diego Maradona. Ook sprak hij over zijn ruzies met Johan Derksen in Voetbal International (beelden van die ruzies hier en hier). Eerder deze week had hij daar in de Coen & Sander Show overigens ook al op gereageerd.

"Ik ben oprecht kwaad. Ze komen niet aan m'n vader, niet aan m'n zus, niet aan m'n kinderen en niet aan m'n vrouw. Maar weet je wat het mooie is aan dat programma? Dit is een heel klein tipje. Elke week zitten we daar anderhalf uur. Het is eerlijke televisie."

"Ik ga je iets vertellen: ik vind Johan Derksen een uitstekend journalist en een uitstekend analyticus. En als hij mij vanaf de linkerkant een keer aanvalt dan kan ik aan de rechterkant reageren en valt hij mij aan de rechterkant aan dan kan ik links pareren. En ik kan hem ook aanvallen."

"Het is heel vaak oorlog, er is heel vaak rumoer in de tent. Maar het is pure televisie. Als ik denk dat ik het niet volhoud, dan stop ik ermee."

Tafeldame Yvon Jaspers mengde zich ook in het gesprek: "Dit soort televisie is niet voor vrouwen. Dat geklets, ik vind het zo'n slappe nietsigheid over niks. (...) Jullie doen altijd net of voetbal iets is, maar het is gewoon goedkope roddel."

Kraay Jr.: "Voetbal is de belangrijkste bijzaak in het leven. (...) Luister Yvon: niet gaan oordelen over dat programma. Het is eerlijk, het is direct, er zit tempo in, alles komt voorbij. Elke trainer kan aan de beurt komen en ik waarschuw je: als je nog één keer zo praat, kom jij binnenkort ook aan de beurt in dat programma!"

Beelden van het gesprek zie je in onderstaande video. De hele uitzending van De Wereld Draait Door is hier (Windows Media Player) of hier (Silverlight) te bekijken (het gesprek met Hans Kraay Jr. is tussen 05:05 en 14:15).



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Plaats nu je reactie! Je kunt gebruikmaken van de volgende HTML-tags:
- <b>vet</b> = vet
- <i>cursief</i> = cursief
- <a href="http://SigaarSnor.blogspot.com/">link</a> = link