14 oktober 2009


Hans Kraay Jr.: ik kan perfect leven met Johan Derksen (Coen & Sander Show)

Hans Kraay Jr. heeft in de Coen & Sander Show op 3FM gereageerd op de ruzie die hij maandag in Voetbal International had met Johan Derksen. Hans Kraay Jr. werd toen boos omdat Johan Derksen begon over zijn vader, Hans Kraay Sr.

Hans Kraay Jr. liet weten dat er geen problemen tussen hem en Johan Derksen zijn. "Ik vind het leuk dat jullie opbellen en iets hebben van 'gaat dit niet te ver?', maar: het gaat niet te ver. Want dan stop ik er wel mee. Ik heb heel slecht nieuws voor jullie: ik ben fan van Johan Derksen."

Kraay Jr. zegt het niet erg te vinden dat het er in Voetbal International soms fel aan toe gaat. "Ik word gevraagd om mijn mening te geven en ik vind het leuk om daar te zitten. Ik merk aan de mensen dat ze het leuk vinden dat er veel strijd is. (...) Ik zeg niet dat het gezellig is. Ik bedoel: Voetbal International is geen programma om de mensen even gezellig met een kopje thee te laten kijken.

Verder: "Live televisie is de meest eerlijke vorm van journalistiek, omdat je gelijk mensen van repliek kunt dienen. (...) Als jullie mij zouden aanvallen nu: prima. Als je me dan maar niet uitzet als ik antwoord geef. Ik word in Voetbal International niet uitgezet."

In hun radiouitzending gaven Coen en Sander Hans Kraay Jr. enkele tips om Johan Derksen de volgende uitzending mee om de oren te slaan (zijn gewicht vijf jaar geleden, zijn verkiezing tot slechtst geklede man, zijn geringe aantal Eredivisieduels en zijn fanclub), maar Kraay Jr. liet doorschemeren Derksen daar niet op aan te zullen vallen.

"Ik vind het niet eerlijk als ik nu bij jullie negatief ga praten over Johan Derksen, want hij is er niet bij. (...) Nogmaals: ik kan met Johan Derksen perfect leven. (...) Ik heb ontzettend veel respect voor de vakman Johan Derksen, ik kan enorm genieten van René van der Gijp en Wilfred Genee is misschien wel de beste sportpresentator van Nederland. (...) Ik geniet zeker van de uitzendingen van Voetbal International."

Het hele gesprek kun je hier (Windows Media Audio) of hier (Flash/MP3) beluisteren.


1 opmerking:

Christina zei

Sigaarsnor trouw met me!

Een reactie posten

Plaats nu je reactie! Je kunt gebruikmaken van de volgende HTML-tags:
- <b>vet</b> = vet
- <i>cursief</i> = cursief
- <a href="http://SigaarSnor.blogspot.com/">link</a> = link