14 augustus 2017


Ronald Waterreus: ''Ik sta nog steeds achter mijn column over de kritiek op vrouwenvoetbal''

Ondanks de kritiek die Ronald Waterreus kreeg over zijn kritische column betreft het niveau van het EK Vrouwenvoetbal, blijft de oud doelman achter zijn woorden staan. Dat zei Waterreus gisteren in het tv-programma 'Rondo' op Ziggo Sport.

Presentator Jack van Gelder vroeg aan Waterreus of hij echt vindt dat Vrouwenvoetbal geen topsport is. Waterreus legde uit wat hij hiermee bedoelde. ''Laat ik eerst zeggen dat ik het niet specifiek had over de Oranje Leeuwinnen, maar over het niveau van het hele EK. Het niveau was soms echt heel matig'', aldus Waterreus.

''En ik blijf erbij dat vrouwenvoetbal 'nog' geen topsport is. Als ik naar de Oranje Leeuwinnen kijk, stralen die inderdaad topsport uit. Maar als je kijkt naar andere teams, die hebben echt geen uitstraling van een topsporter. Maar nogmaals, ik zeg dat het 'nog' geen topsport is. Maar er is wel een stijgende lijn te zien.''



Lees ook het andere voetbalnieuws van vandaag terug op SigaarSnor!
- Uitzending Studio Voetbal van 13-08-2017 trekt 580.000 kijkers


Lees ook het andere voetbalnieuws van gisteren terug op SigaarSnor!
- Spaanse Supercup: Real Madrid wint ruim van FC Barcelona (1-3)
- Uitblinker Neymar etaleert zijn klasse bij debuut voor Paris Saint Germain
- Manchester United dankzij uitblinker Lukaku ruim langs West Ham United
- Eredivisie: Feyenoord wint met debuterende doelman Bijlow, Excelsior wint uit bij Willem II
- Animated gif: Maradona gaat los tijdens PSV - AZ Alkmaar


9 opmerkingen:

Sinterklaas en Zwarte Piet zei

MP4 Link
http://pg.us.rtl.nl/rtlxl/network/a3t/progressive/components/videorecorder/34/343224/389802/94d5a68f-ab0c-3516-bba2-11e157058e8a.ssm/94d5a68f-ab0c-3516-bba2-11e157058e8a.mp4

of de light versie

http://pg.us.rtl.nl/rtlxl/network/nettv/progressive/components/videorecorder/34/343224/389802/94d5a68f-ab0c-3516-bba2-11e157058e8a.ssm/94d5a68f-ab0c-3516-bba2-11e157058e8a.mp4

Stefaan zei

Hulde aan sinterklaas en zwarte piet!

Anoniem zei

Held! Was al bang dat ik het moest missen..

Antonio zei

Hahaha! Bedankt Sint!

Anoniem zei

Cheerio Happy Days Sint & Piet

Anoniem zei

Dank u sinterklaasje!!!!!

Anoniem zei

Echt fantastisch

Anoniem zei

Een extra wortel voor Amerigo!

Unknown zei

Bedankt voor de links, grote klasse!

Een reactie posten

Plaats nu je reactie! Je kunt gebruikmaken van de volgende HTML-tags:
- <b>vet</b> = vet
- <i>cursief</i> = cursief
- <a href="http://SigaarSnor.blogspot.com/">link</a> = link