02 december 2014


Wilfred Genee: ''Nog niks gehoord over uitzendrechten Champions League''

Het is nog niet bekend wie er volgend seizoen de Champions League wedstrijden gaat uitzenden. Dat heeft Wilfred Genee vanochtend laten weten op Radio 10. ''Ik neem aan dat ze er nog niet uit zijn. Geen bericht, goed bericht, zeggen ze wel eens. Het kan ook zijn dat er een tweede ronde gaat komen.''

Volgens betrouwbare bronnen is RTL een van de grote kanshebbers. ''Ik denk dat FOX en Sport1 ook wel iets gedaan hebben. We weten nog niets, dus we wachten het gespannen af.'' Wilfred Genee vindt het aan de andere kant ook jammer, omdat RTL7 dan afscheid moet gaan nemen van de Europa League. ''Al moet ik zeggen dat we ook al een aantal jaar de Europa League doen. Dat is eigenlijk een beetje onze competitie, want daar doen de Nederlandse clubs het nog redelijk in. In de Champions League hebben we denk ik ook de komende jaren niet zo heel veel te zoeken. Aan de andere kant wil je ook topvoetbal, zoals Chelsea, Real Madrid en Barcelona. Dan kijk je naar het beste van het beste. René kan daar dan niet meer met zijn hand in de broek naar kijken, want dan komt hij er bij zitten op tv om het te becommentariëren.''


12 opmerkingen:

Anoniem zei

Als je als zender CL mag doen dan zit je op rozen en hoop ook echt dat RTL het voor elkaar krijgt...Dan zit Gijpie vooraan hahaha..

Anoniem zei

mohamed (72 gewillige isis maagden zijn met hem) neukt jullie allemaal de moeder.

Anoniem zei

Het houd maar niet op met die mongolen die maar steeds van die zieke reactie's plaatsen.Ga je zo alle blogs af en plaats je die dan en weet je wel op wat voor blog je dan zit?

Ik zou als ik jou was gewoon naar school gaan en die proberen af te maken en miss dat je dan geen nobody blijft in je zielige leventje...

Anoniem zei

Op rozen (voor mij) zou pas zijn als ze verschillende audio lijnen beschikbaar zouden stellen, baal dat de EPL etc door fox sports is overgenomen, nu ben ik verplicht om naar dat Nederlandse commentaar te luisteren tijdens Engelse wedstrijden, stadium sound for the win! het is de 21e eeuw, we betalen in Nederland al belachelijk veel geld voor een beperkt aanbod, en een beetje keuze ho maar. Ik zeg van te voren niet als RTL de reachten krijgt dat het een drama is, maar zo ver is bij elke overname het alleen maar slechter geworden. Kijk wat ze in balkische, duitstalige,scandinavische landen betalen voor tv abonnementen, en hoeveel verschillende sporten (en audiolijnen) er op één net zijn. Nederlandse markt en die *** monopolie is gewoon matenaaierij (hoe je dat dan ook spelt) heb voor mezelf neulion moeten hacken zodat ik gratis toegang heb tot HD streams voor NHL/NFL/NBA/MLB etc ze vragen er zelf om, "the perks of living in a small country" please RTL als je de rechten krijgt, gooi dan stadium geluid op de tweede lijn, elke vorm van commentaar verneukt de voetbalsfeer en kijkplezier, dat gedoe in de rust (dat minuutje commentaar en de rest reclame) mag je houden :P

Anoniem zei

Over ziektes gesproken, neem je medicijnen in.

frankfaas zei

Helemaal eens met 18:13

Anoniem zei

Ook helemaal eens met 18:13...

Anoniem zei

ik ben het ook helemaal eens met 18:13

Antonio zei

Zo lang Sport1 ze blijft uitzenden boeit het me niet zo.
Ik vind die Europa League avonden al onder niveau. Kieft en Gijpie gaan nog wel, maar de rest redt het niet. Derksen analyseert live wedstrijden op Jupiler League niveau, en Leo Driessen doet commentaar op Jupiler League niveau.

@Anoniem 02-12-14 18:13
Fox is inderdaad waardeloos met die Nederlandse commentatoren. Bij Sport1 kan je tenminste nog de origele commentaar opzetten.

Anoniem zei

Helemaal eens met 17:53!
Die kippen doodvermoorden escaleert nu echt de pan uit! En dat alles alleen maar preventief uit angst voor hahahahaha-N1

Anoniem zei

Als je dan ook in de rust naar kenneth perez en mario been moet luisteren dan zakt je broek helemaal af en die NL commentatoren zijn zo slecht.Ik luister in buitenland altijd naar de engelstalige en das echt top een lust voor je oren...

Anoniem zei

Mee eens, maar nog altijd stukken beter dan Mulder, Adriaanse, Van Hooijdonk, Marwijk etc das pas een drama.

Een reactie posten

Plaats nu je reactie! Je kunt gebruikmaken van de volgende HTML-tags:
- <b>vet</b> = vet
- <i>cursief</i> = cursief
- <a href="http://SigaarSnor.blogspot.com/">link</a> = link