16 juni 2014


Uitzending VI Oranje (zo 15-06-2014 ~ late uitzending)

Johan Derksen, Wilfred Genee en René van der Gijp zijn tijdens het WK Voetbal 2014 iedere dag anderhalf uur lang te zien in VI Oranje op RTL4. Uitzending gemist of een aflevering nog eens terugkijken?

Bekijk of download hier (RTL XL) of hier (directe .mp4-link) de complete uitzending van zondag 15 juni 2014. Met: Johan Derksen, Wilfred Genee, René van der Gijp, Johan Boskamp, Carlo Boszhard, Sierd de Vos, Escha Tanihatu en Danny Vera.

Klik hier voor een overzicht van alle video's bij deze uitzending of bekijk hier alle uitzendingen van, fragmenten uit en het laatste nieuws over VI Oranje.


16 opmerkingen:

Anoniem zei

Bedankt maar weer! Top!

meli zei

Geweldig en bedankt vanuit Tenerife omdat ik nu gewoon elke dag vi oranje kan zien.

Anoniem zei

Nogmaals erg bedankt! IHet valt me wel tegen dat er zoveel reclame rubrieken in zitten. Er is gewoon 0 tijd meer voor een beetje zinnige discussie!

Unknown zei

Weer bedankt!

Anoniem zei

Ik dank u ZEER! Ik zit in engeland en was al pissig om dat rechten-gedoe van Fifa. Nu kan ik vi oranje volgen. :-)

Anoniem zei

Dat is toch weer goed man! Ja zeker!

Waar is die gozer uit het space station?

Groeten uit Brisbane, University of Queensland!

Anoniem zei

De meeste gasten bij VI voegen niks toe aan een voetbal discussie.

Anoniem zei

Dat is hun taak ook niet en bovendien niet rullevant wat jij vindt.

Anoniem zei

Het valt ook echt tegen dit jaar,en ik weet niet waarom....

Peppie zei

hartelijk dank!! groeten uit Costa Rica

Anoniem zei

16-06-14 15:05 Rullevant hahaha Dat woord staat niet eens in de van Dale kneus !!! Ga je schoolgeld terug vragen !!!

Anoniem zei

Ik volg het vanuit Belgie! Bedankt voor het uploaden. :)

Anoniem zei

Lol, Anoniem (16-06-14 16:23) snapt "rullevant" niet. Op SigaarSnor nota bene. :>

Anoniem zei

16-06-14 17:25 Wat betekend het woord rullevant dan? Ik ken wel relevant. Zijn taalfouten tegenwoordig grappig dan??? O dan ga ik ook even lachen hahahahaha Zo goed? Hoor ik er nu weer bij?

Anoniem zei

@Anoniem (16-06-14 18:59)

Nee, je bent waarsch. een autist die de wijsneus wil uithangen, maar keihard faalt omdat je niet doorhebt dat er wordt gerefereerd aan de manier waarop Derksen - vrijwel wekelijks - relevant uitspreekt.

Anoniem zei

Ik woon in België en kan daar deze uitzending niet bekijken via RTL XL (rechten beperking). Maar ik kan de programma's wel direct na de uitzending vanaf daar downloaden. Binnen een paar minuten heb ik de uitzending binnen. Gemistdownloader heet het: http://www.helpdeskweb.nl/gemistdownloader/

Een reactie posten

Plaats nu je reactie! Je kunt gebruikmaken van de volgende HTML-tags:
- <b>vet</b> = vet
- <i>cursief</i> = cursief
- <a href="http://SigaarSnor.blogspot.com/">link</a> = link