19 juni 2014


Uitzending VI Oranje (wo 19-06-2014 ~ late uitzending)

Johan Derksen, Wilfred Genee en René van der Gijp zijn tijdens het WK Voetbal 2014 iedere dag anderhalf uur lang te zien in VI Oranje op RTL4. Uitzending gemist of een aflevering nog eens terugkijken?

Bekijk of download hier (RTL XL) of hier (directe .mp4-link) de complete uitzending van woensdag 19 juni 2014. Met: Johan Derksen, Wilfred Genee, René van der Gijp, Wim Kieft, John de Mol, Sierd de Vos, Frans Bauer en Danny Vera.

Klik hier voor een overzicht van alle video's bij deze uitzending of bekijk hier alle uitzendingen van, fragmenten uit en het laatste nieuws over VI Oranje.


17 opmerkingen:

Anoniem zei

Ja hoor en weer bedankt

ff stangen zei

heeft iemand misschien een link zodat je de stream live ken bekijken ?

Anoniem zei

Korte uitzending, weer geen krantjes, dat is samen met Sierd het leukste onderdeel. Ik word echt doodziek van Genee met zijn kreten van "jaaaa we zijn door" etc. Het is allemaal een beetje overkill, over 2 jaar geen VI Oranje meer denk ik.

Anoniem zei

Met: Johan Derksen, Wilfred Genee, René van der Gijp, XXX en Danny Vera.

Jaja, XXX. Ik mis de tijd dat SigaarSnor de enige poster was.

Anoniem zei

Het is bij vlagen overkill omdat ze twee keer per dag verplicht worden om dezelfde wedstrijd te analyseren, dus dat is logisch. Maar desondanks begrijp ik niet dat je liever naar Waterreus of een mompelende botox Ronnie kijkt. En de kritiek dat Van Gaal te vaak wordt afgekraakt, is ook onzin. De NOS-verheerlijking van Van Gaal is schrijnender. Jack van Gelder heeft meer schrik van de bondscoach dan de spelersgroep. Jack: "Vuile fout van Van Persie." Van Gaal: "Nee, dat vind ik niet." Jack: "Nu ik het nog eens zie, heb je gelijk." En dat vinden mensen dan leuke televisie? Nee, geef mij maar VI Oranje.

Anoniem zei

https://mega.co.nz/ linkje?

Anoniem zei

Anoniem 3:55, viel mij inderdaad ook al op van Jack.. en dan die schoffel daarna niet laten zien.

Anoniem zei

Wat mij "zorgen baart" is het feit dat Rene zich als een gek begint te ergeren over het feit dat hij niet over voetbal mag spreken.
Wordt steeds onderbroken of naar beeldjes van de Amerikanen gestuurd omdat ze daar de beelden van hebben.

Anoniem zei

Het was leuk in 2010,en ook spontaan.Maar nu begint het tenenkromend te worden.En Genee is echt super irritant en slijm komt nu nog uit zijn mond,wat zal John de Mol wel niet denken.He pisvlek ben je aan het soliciteren ofzo.....

Anoniem zei

Johan en Gijp beide ongemakkelijk bij de polonaise. Die gemaakte carnavalsfeer is echt triest.

Renzo

Anoniem zei

VI Oranje is zo slecht. Ik kan mijn ogen niet geloven.

Anoniem zei

Fantastisch man. Ja leuk man!

"ik wil springen met mijn skippybal"

Fantastisch toch!

Anoniem zei

Het niveau is echt bedroevend, de rek is er uit.Ik zag de ergernis bij Wim gisteren toen hij iets wilde vertellen werd hij weer onderbroken. En Frans Bauer gaat ook af als een gieter, dat wordt een soort Dries Roelvink zolas bij Tour du Jour., dat je je zo als joker laat gebruiken zegt genoeg. Hij kent geen speler van naam, maar zo is het meeste oranje publiek trouwens.Oook Rene en Johan zitten er vaak bij alsof ze denken "wat doe ik hier nog". Een advies aan ze, stap gewoon op en maak duidelijk dat het zo niet langer kan,

Anoniem zei

Frans Bauer dacht dat Nederland met 2-0 van Spanje zou winnen; dat zegt al genoeg over het voetbalverstand van deze vetklep en raskamper.

Anoniem zei

stelletje jankers als je er niks aan vind kijk je toch niet.
altijd maar negatief net als de meeste nederlanders.
ik geniet ervan elke keer weer

Anoniem zei

@ 19-06-14 14:58 Jij vind alles leuk zeker. Ook als de heren 3 kwartier gaan koken met Joop Braakhekke. Als ze maar op tv zijn.

Anoniem zei

@1905 jou opmerking slaat de plank finaal mis.
achja die moeten er ook zijn mensen zonder verstand.
Prutser

Een reactie posten

Plaats nu je reactie! Je kunt gebruikmaken van de volgende HTML-tags:
- <b>vet</b> = vet
- <i>cursief</i> = cursief
- <a href="http://SigaarSnor.blogspot.com/">link</a> = link