15 januari 2014


Wilfred Genee: ''Wat Hans Kraay Jr. zegt neem ik totaal niet serieus''

Wilfred Genee haalt in de VaraGids hard uit naar Hans Kraay Jr. ''De ruzies met Hans Kraay jr. raken me niet. Wat hij zegt neem ik totaal niet serieus.", aldus Wilfred Genee. Ook vertelt Wilfred Genee in de VaraGids dat hij nu veel beter met kritiek kan omgaan dan een paar jaar geleden. "De mening van de rest van de wereld laat me koud."

De laatste keer dat Wilfred Genee met flinke kritiek te maken kreeg, was tijdens de aanvaring met Johan Derksen over de voorzitter van SC Heerenveen, waarbij Johan Derksen boos de studio verliet. "Hij beweerde dingen, terwijl hij wist dat het niet klopte. Dan ontvlam ik.'', aldus Wilfred Genee die zegt het inmiddels gewend te zijn dat er spanning tussen hem en Johan Derksen is.

"Ik ben er niet op uit om aardig gevonden te worden. Ze moeten me goed vinden. Ik zou niet weten wie je anders op mijn plaats zou kunnen zetten. De meeste mensen willen niet eens met Johan werken."


4 opmerkingen:

Anoniem zei

Nare man Genee. Hij kan Hansie Hansie beter wel serieus nemen, want hij zegt meer verstandige dingen over voetbal, dan wat hij soms zegt. De Heerenveen discussie was ook al gewonnen door Johan.

Veel succes met je wortels en komkommers in voetbal kantines.
Sinds dat boek, gaat het ineens een stuk minder over bamihappen, en nasischijven.. Hoe de wind waait draag ik mijn jas.

Anoniem zei

Onsympathieke opmerking van Genee.

piet zei

Is inderdaad niet zo netjes van Genee.
Ik vind dat Hans zinnige dingen over voetbal zegt en dat de sfeer (en kijk plezier) niet ten goede komt als ze Hans weer boos maken. Dat was de eerste paar keer erg leuk, maar nu niet meer doen. (Dit geldt trouwens ook voor het Blatter filmpje etc).

Genee moet trouwens een nadenken waarom hij er zit -> om het gesprek te leiden en niet zoals Jack mee te doen, want hij heeft nog nooit iets nuttigs gezeg over voetbal.

Anoniem zei

gestoorde gast

Een reactie posten

Plaats nu je reactie! Je kunt gebruikmaken van de volgende HTML-tags:
- <b>vet</b> = vet
- <i>cursief</i> = cursief
- <a href="http://SigaarSnor.blogspot.com/">link</a> = link