30 november 2011


Opbrengst EK-cd Derksen en Genee gaat naar goed doel

De opbrengst van de EK-cd die Johan Derksen en Wilfred Genee aan het opnemen zijn gaat in z'n geheel naar een goed doel. Dat vertelde Johan Derksen vanmiddag op VI Radio. De cd, met in totaal elf nummers, zal in de aanloop naar het EK Voetbal van komende zomer verschijnen.

"Voordat heel Nederland weer gaat roepen dat ik m'n zakken vul: de opbrengst gaat naar een goed doel", aldus Derksen. "Daar hoeft niemand zich dus zorgen over te maken. Bij die reclame heb ik inderdaad heel ordinair ontzettend m'n zakken gevuld, maar hierbij sta ik al mijn geld af. Daar hoeven die columnisten van de Volkskrant en het NRC dit keer dus geen columnpje over te schrijven."

"Wilfred en ik nemen het totaal niet serieus", gaat Derksen verder. "Wij vinden helemaal niet dat we kunnen zingen, maar we vinden wel dat als wij tijdens het EK dagelijks in de lucht zijn met VI Oranje, dat het dan erg handig is als we een paar van die meezingers achter de hand hebben zodat het publiek lekker mee kan galmen om in de stemming te komen. Dus we vonden het wel passen bij het format van dat programma."


2 opmerkingen:

Ajax shirt kopen zei

Ik ben benieuwd naar de nummers! haha zal wel niet heel veel voorstellen..

Anoniem zei

vet leuk!

Een reactie posten

Plaats nu je reactie! Je kunt gebruikmaken van de volgende HTML-tags:
- <b>vet</b> = vet
- <i>cursief</i> = cursief
- <a href="http://SigaarSnor.blogspot.com/">link</a> = link