29 november 2011


Column Wilfred Genee in het AD (29-11-2011)

Iedere week schrijft Wilfred Genee in het AD een column over actuele ontwikkelingen binnen de voetbalwereld. Zijn column van 29 november 2011:

'Ik bepaal hier alles, want ik ben Ajax', riep Van Gaal
Het waren mijn eerste stapjes op televisiegebied toen ik voor de lokale omroep in Groningen na oneindig fax- en telefoonverkeer met David Endt (wat zit die man er eigenlijk al lang) toestemming had gekregen om een interview met Jari Litmanen te maken. Dus toog ik verheugd met een cameraman in de trein naar Amsterdam. Aldaar aangekomen kostte het ons provinciaaltjes nog de nodige moeite om de Meer te vinden, maar eenmaal gearriveerd bij het oude onderkomen van Ajax leek er geen vuiltje aan de lucht. We waren ruim op tijd en de stapel faxen verzekerde mij van het interview.

Lees de column verder op de site van het AD.

Neem nu een abonnement op het Algemeen Dagblad / AD Sportwereld!

Klik hier voor een overzicht van eerdere columns.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Plaats nu je reactie! Je kunt gebruikmaken van de volgende HTML-tags:
- <b>vet</b> = vet
- <i>cursief</i> = cursief
- <a href="http://SigaarSnor.blogspot.com/">link</a> = link