11 november 2011


Johan Derksen nog tot 2017 op televisie

Johan Derksen zal nog tot 1 februari 2017 te zien zijn op televisie. Dat vertelt hij in een interview met het voetbalmaandblad ELF Voetbal. Hij bereikt dan de leeftijd van 68 jaar.

Derksen, op de vraag hoelang hij nog hoofdredacteur van Voetbal International zal blijven: "Over twee jaar stop ik ermee. Tot 1 februari 2017 blijf ik vervolgens functioneren als boegbeeld voor de tv en een column voor het blad maken. Daarna ben ik weg en zien jullie me nooit meer terug."

Het contract van Johan Derksen met televisiezender RTL loopt nog door tot medio 2014.


6 opmerkingen:

Anoniem zei

Jeuj!

Anoniem zei

Gelijk Hans Kraay jr vastleggen als opvolger van derksen voor blad VI :-)

Anoniem zei

Goed nieuws....

Johanfan

Anoniem zei

Johan heeft blijkbaar diepe zakken.....

Anoniem zei

Stopt hij daarna ook met plaatjes draaien? "Daarna ben ik weg en zien jullie me nooit meer terug." Op de radio kun je hem niet zien maar wel horen.

Rodafan zei

ik hoop toch dat ie doorgaat met plaatjes draaien! uitzending is echt, met afstand, de beste van NL

ik zuip op vrijdagavond nooit teveel, alleen maar omdat ik 'm niet wil missen!

forza roda

Een reactie posten

Plaats nu je reactie! Je kunt gebruikmaken van de volgende HTML-tags:
- <b>vet</b> = vet
- <i>cursief</i> = cursief
- <a href="http://SigaarSnor.blogspot.com/">link</a> = link