04 juli 2011


Column HP/De Tijd over Tour du Jour mét Van der Gijp en Derksen

In HP/De Tijd stond onlangs een satirische column van Frank Heinen over hoe Tour du Jour eruit zou kunnen hebben gezien met René van der Gijp en Johan Derksen aan tafel. Het hele stuk is hier te lezen. Enkele passages:
Gijp: "Er is bij mij ook weleens wat ingespoten, maar daar ging ik niet harder van fietsen. Het enige dat ik weet is dat ik daarna twee weken niet op mijn buik heb kunnen slapen. Hahihahihoehahihoehaha."

Genee: "Voor ons is Marcel in Frankrijk en hij sprak met de meisjes die iedere dag de bolletjestrui mogen uitreiken: Camille en Cécile."
Gijp: "Je ziet wel waarom zij de bolletjestrui mogen uitreiken, he. Hihahoehiahihihahaha."
Genee: "Jongens, kom op."

Derksen: "Voel jij je al een beetje 'de nieuwe Mart Smeets', Genee? Dat wilde je toch, de nieuwe Mart worden?"
Genee: "Ik mis nog veertig kilo, verder gaat het de goeie kant op, inderdaad, wat dat betreft."

Genee: "Michael Boogerd, de etappe van morgen, wat denk je?"
Boogerd: "Het kan alle kanten op."
Gijp: "Als ze de goeie kant maar kiezen! Hihahoehoehahahihihoehaha."


2 opmerkingen:

Anoniem zei

De link werkt niet meer.

SigaarSnor zei

Als het goed is werkt de link nu wel.

Een reactie posten

Plaats nu je reactie! Je kunt gebruikmaken van de volgende HTML-tags:
- <b>vet</b> = vet
- <i>cursief</i> = cursief
- <a href="http://SigaarSnor.blogspot.com/">link</a> = link