06 juli 2011


Van der Gijp: Wielrennen interesseert me geen fluit

René van der Gijp heeft naar eigen zeggen nog geen enkele keer afgestemd op Tour du Jour op RTL7. Dat programma wordt gepresenteerd door zijn Voetbal International-collega Wilfred Genee en ook Johan Derksen schuift er twee keer per week aan.

In Sp!ts laat hij weten: "Wielrennen interesseert me geen fluit. Daarom heb ik ook gelijk gezegd dat ik daar niet aan tafel ga zitten. Of Contador nou wint of Schleck, het zal me een zorg zijn."

Desondanks kijkt Van der Gijp wel naar de herhaling van De Avondetappe met Mart Smeets. "Want dat is laat op de avond. Tot die tijd doe ik liever andere dingen dan tv kijken. Wat? In de tuin lekker een boekie lezen bijvoorbeeld."


2 opmerkingen:

Anoniem zei

Ik dacht dat van der Gijp juist een grote wielerliefhebber was?

SigaarSnor zei

Moet eerlijk bekennen dat ik dat ook dacht, maar blijkbaar zit de vork toch net iets anders in de steel.

Een reactie posten

Plaats nu je reactie! Je kunt gebruikmaken van de volgende HTML-tags:
- <b>vet</b> = vet
- <i>cursief</i> = cursief
- <a href="http://SigaarSnor.blogspot.com/">link</a> = link