27 augustus 2010


Matthijs van Nieuwkerk tipt Johan Derksen voor Televizier-Ster

Volgens Matthijs van Nieuwkerk maakt Johan Derksen een goede kans om dit jaar de Zilveren Televizier-Ster, de prijs voor dé televisieman van het jaar, te winnen. Dat zei het VARA-boegbeeld tijdens de najaarspresentatie van zijn omroep.

Op de vraag van een verslaggever van Novum Nieuws of de presentator van De Wereld Draait Door denkt dit jaar de Zilveren Televizier-Ster te gaan winnen, reageerde Van Nieuwkerk door te zeggen: "Ik denk dat ik verlies van Johan Derksen. Dat zou ik ook wel terecht vinden ook, trouwens. Deze zomer met hem was leuk."

De Zilveren Televizier-Ster is tot nu toe altijd naar een presentator van een programma gegaan. Of ook een 'side-kick' de prijs kan winnen, is niet helemaal duidelijk. "De presentator en/of presentatrice leidt het tv-programma, is gezichtsbepalend voor het tv-programma, speelt een prominente rol als mede-presentator of –presentatrice in het tv-programma of is de enige die het tv-programma presenteert", zo is in het reglement te lezen. Johan Derksen is zeker gezichtsbepalend te noemen, maar geen (mede-)presentator.

Het vaststellen van de drie genomineerden zal plaatsvinden tussen 1 en 29 september. De uiteindelijke winnaar wordt bekend tijdens het Gouden Televizier-Ring Gala, dat op vrijdag 22 oktober 2010 live wordt uitgezonden op Nederland 1.

Bekijk hieronder de uitspraak van Matthijs van Nieuwkerk (loopt tot 00:20).


4 opmerkingen:

Anoniem zei

Normaal doe ik nooit mee aan dit soort onzin. Maar als Johan genomineerd wordt ga ik wel op hem stemmen!

Anoniem zei

Klopt wat hij zegt, ik heb echt genoten van het WK met Johan en consorten. Maakte de beleving echt groter. En deze site helpt daar ook aan mee aangezien ik nog steeds fragmenten van VI Oranje hier aan het terugkijken ben

Jan van den Bongard zei

bij de nominaties voor de Televizier ring voor televisieman van het jaar staat Johan Derksen helemaal niet bij!!!!!!!!?????

Anoniem zei

Je kan ook zelf iemand invullen, die er niet tussenstaat

Een reactie posten

Plaats nu je reactie! Je kunt gebruikmaken van de volgende HTML-tags:
- <b>vet</b> = vet
- <i>cursief</i> = cursief
- <a href="http://SigaarSnor.blogspot.com/">link</a> = link