29 november 2011


Mart Smeets: reclame met Johan Derksen geniaal

Mart Smeets vindt de reclame voor de Nederlandse Energie Maatschappij met Johan Derksen (bekijk versie 1 en versie 2) fantastisch. "Ik vind het geniaal", aldus de NOS-coryfee in het tv-programma Eva Jinek Op Zondag.

"Hij leeft 'on the edge' en daar is hij heel goed in", aldus Smeets. "Hij provoceert altijd. Dit is zijn laatste stap van provoceren. Het is enig als je het door hebt, maar blijkbaar heeft Nederland het niet door."

"Iedereen roept: 'Hij vult zijn zakken'. Nee! Hij laat ons zien hoe perfide ons systeem is: dat als je bekend bent van televisie, je ook te koop bent. Ik kan daar vreselijk om lachen. Ik vind het enig."

Volgens Smeets heeft Derksen zeker niet aan de reclame meegewerkt vanwege het geld (naar verluidt 50.000 euro). "Ach nee, natuurlijk niet. Hij is alleen maar geïnteresseerd in goede muziek en voetbal."


3 opmerkingen:

Anoniem zei

Ja zal wel! Voor €50.000 wil hij maar al te graag zijn smerige snor verkopen! Het gaat nergens over, behalve over het geld wat hij er aan verdiend! En zijn provocatie? Is een spel waar aan hij geld verdient! Ik vind het zielig, wanneer je je ziel aan de duivel moet verkopen om geld te kunnen 'verdienen'.
En ik? Ga me nooit verbinden aan iets wat die Johan me aan wil prijzen. Ik walg van het arrogante ventje!En dat Mart het begrijpt? Zeker, want die is van het zelfde caliber...niet al te betrouwbaar! Het wordt tijd dat beide heren, die zich als een god gedragen, eens met beide beentjes op deze aardkloot worden gezet!Want ieder lid van de NEM, betaald wel mooi mee aan het meest afgrijselijke spotje waarin we Johan Derksen zien!Is dat niet afgrijselijk? Mee te moeten betalen aan die rot kop op je scherm? En natuurlijk begrijpt Mart hem, die zou het ook doen voor €50.000! Beide heren liggen in een deuk! Ze genieten er van dat bijstands gezinnen
hun salaris betalen! Want die kiezen voor de goedkoopste...logisch, snap ik. Wat ik niet begrijp is dat Johan en Mart er geen moeite mee hebben de zwaksten in onze maatschappij op het verkeerde been te zetten. Want de NEM is niet zo heilig!Maar ze willen omwille van het geld er wel hun naam aan verbinden! Mart niet direkt, maar hij vind het wel goed!
Wat nou, voorbeeldige Nederlanders!
Word wakker! Het zijn gewoon een stelletje misselijk makende graaiers! Onbetrouwbare ventjes die zich god wanen en goud krijgen wanneer ze jou over de streep kunnen halen!
Je wilt bezuinigen toch? En ik neem aan dat je het salaris van Johan niet wilt betalen!

Anoniem zei

Als je een programma maakt voor publiek daar voornamelijk is geïnteresseerd in voetbal en smakelijke ditto verhalen, kun je op je klompen aanvoelen dat dat publiek de ondertoon die Smeets veinst, absoluut niet begrijpt. Wat dat betreft heeft Derksen dus absoluut niet door wat het denknivo van zijn publiek is. Stom, zeker als je hoofdredacteur bent van een blad dat ook nog onder die groep wordt verspreid.

Anoniem zei

en ook Mart is weer in beeld.
Ik geniet
Jo

Een reactie posten

Plaats nu je reactie! Je kunt gebruikmaken van de volgende HTML-tags:
- <b>vet</b> = vet
- <i>cursief</i> = cursief
- <a href="http://SigaarSnor.blogspot.com/">link</a> = link